Seitin ja Invalidiliiton nuorten nettitoiminta.
24.3.2020
Tervetuloa mukaan Seitin ja Invalidiliiton nuorten nettitoimintaan. Kevään toimintaa ei ole peruttu, vaan se on siirretty nettiin.

Nuorten nettitoiminta on tarkoitettu liikuntavammaisille ja pitkäaikaissairaille 18 - 29-vuotiaille nuorille aikuisille, jotka kaipaavat tekemistä. Palvelussa on mahdollista käydä keskustelua muiden nuorten kanssa, pitää vaikka kahvipaussi videoyhteydellä ja osallistua eri teemoilla järjestettäviin tapahtumiin.

Kevään aikana palvelussa on luvassa monenlaista mielenkiintoista ja kivaa ohjelmaa mm. kotitalousopettajan vinkit kokkailuun, rullaavan psykologin neuvot henkiseen jaksamiseen, nuorisoseurojen toiminnalliset sessiot, työnhaku- ja CV-työpaja sekä DJ-keikka. Tarkempia tietoja ohjelmasta ja aikatauluista julkaistaan lähiaikoina.

Palvelu toteutetaan Microsoft Teams -ympäristössä. Nuorille se toimii yhteisöllisenä kohtaamispaikkana, jossa voi tavata muita nuoria ja keskustella kiinnostavista asioista. Teamsissa voidaan pitää myös videotapaamisia, jonka kautta toteutetaan myös Nuorten erilaiset teemaohjelmat. Kannattaa asentaa Microsoft Teams -ohjelma joko tietokoneelle tai mobiililaitteelle, jotta saat käyttöösi myös sosiaaliset ominaisuudet.

Lisätiedot palvelusta Seitin nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokiseltakalle.jokinen@seittiweb.org tai 040 7388089