Pirkko Kuusela
22.1.2022
Invalidiliiton uudeksi puheenjohtajaksi seuraavaksi nelivuotiskaudeksi valittiin lauantaina Pirkko Kuusela Espoosta.

Invalidiliiton liittovaltuusto valitsi lauantaisessa järjestäytymiskokouksessaan uuden hallituksen liitolle. Uudeksi hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Pirkko Kuusela Espoosta. Hän on aiemmin toiminut liiton valtuuston puheenjohtajana.

Liittohallituksen 1. varapuheenjohtaja on Jussi Syrjälä Raisiosta ja 2. varapuheenjohtaja Hannu Ilonen Varkaudesta.

Invalidiliiton 49-jäsenisen liittovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Anni Täckman Helsingistä. Hän edustaa valtakunnallisia yhdistyksiä. 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Joe Rajala Sastamalasta ja 2. varapuheenjohtajaksi Jenni Nissinen Iisalmesta.

Invalidiliiton liittohallitus 2022-2025:

Puheenjohtaja: Pirkko Kuusela, Espoo
1. varapuheenjohtaja: Jussi Syrjälä, Raisio
2. varapuheenjohtaja: Hannu Ilonen, Varkaus

Kristiina Karhos, Helsinki
Sari Lehikoinen, Riihimäki
Päivi Mielikäinen, Lappeenranta
Minna Muukkonen, Rovaniemi
Anniina Sillanpää, Eurajoki
Aino Yli-Hakuni, Kurikka
Arja Qvist, Haapajärvi
Ville Rautiainen, Saarijärvi