Tapahtumamainos.
9.12.2020
Vallitsevien olosuhteiden takia nuoret eivät ole voineet kokoontua yhteen nauttimaan livemusiikista, joten Seitti järjestää vielä vuoden loppuhuipennukseksi Rikotaan Rajoja -streamkeikan yhteistyössä Vantaan kaupungin kanssa.

Torstaina 17.12. klo 19 alkavassa maksuttomassa suorassa lähetyksessä esiintyy suomiräppäri MC Cepari sekä pääesiintyjänä nähdään nouseva tähti Jesse Markin.

Vuoden viimeisellä keikalla halutaan korostaa ihmisten tasavertaisuutta sekä tuoda voimaa ja iloa kaikille. Ensi vuodelle luvassa on mm. Seitin seksuaalisuuspäivä 30.1. ja Invalidiliiton ja Seitin Vaikuttava viikonloppu 6. - 7.2. vaikuttamisesta kiinnostuneille nuorille, kertoo Seitin nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokinen

Livestream lähetetään Vantaa-Kanavan kautta osoitteessa www.vantaakanava.fi. Tervetuloa kuulolle nauttimaan live-musiikista!

Luvassa uutuusmusaa ja vahvaa ilmaisua

Jesse Markin on huimassa nousukiidossa oleva räppäri ja laulaja, jonka toinen pitkäsoitto ilmestyy keväällä 2021. Albumin ensimmäinen ”Stars in Your Eyes” -single julkaistiin syyskuussa ja se kertoo siitä, miten jokainen meistä yrittää rakentaa itselleen sekä rakkaimmilleen jotain aitoa ja kestävää.

Kaksi Emma-palkintoakin pokannut artisti lähettää kuulijoilleen ajankohtaiset terveiset.

Kulunut vuosi on ollut raskas. Välillä on tuntunut että pelko, viha ja ennakkoluulot ovat ainoat asiat, jotka ympäröivät meitä. Samaan aikaan olemme kuitenkin todistaneet että yhdessä olemme vahvempia ja olemme kaikki samassa veneessä, Markin muistuttaa.

Katso Jesse Markin video YouTubesta.

MC Cepari on CP-vammainen suomiräppäri, joka räppää omasta elämästään, vammaisuudesta ja yhteiskunnasta. Ceparin räppi on kekseliästä ja rajua ilmaisua, joka murentaa yhteiskunnan asettamaa vammaisen muottia. Lauluissa on vihaisuutta ja turhautumista, mutta myös toivoa ja huumoria.

Kuuntele MC Ceparin biisi YouTubesta.

Tapahtuman toteuttavat Vantaan kaupungin kulttuuri- ja nuorisopalvelut kumppaneinaan Nuorisoyhteistyö Seitti sekä ideanikkarina jatkava vantaalainen kaupunkiaktiivi Riku Silander.