5.9.2018
Tarinoista voimaa -hanke etsii valmistumassa olevia korkeakouluopiskelijoita video-CV:n tekemiseen. Myös hankkeen verkkopalvelulle kaivataan nimeä.

Videoprojektista apua työhakuun

Korkeakouluopiskelija, oletko valmistumassa? Etsitkö töitä? Hae mukaan videoproggikseen

UP Partners toteuttaa videoprojektin, jonka aikana saat apua työnhakuusi kokeneelta uravalmentajalta, Lisäksi sinusta kuvataan video-ohjaajan ja –kuvaajan tuottama video-CV. Valmennus ja kuvaus on maksuton sinulle. Projektista kuvataan myös lyhytdokumentti (n. 5 min.)

Kuka voi hakea mukaan?

• Henkilö, joka suorittaa parhaillaan vähintään AMK-tasoista koulutusta (voit olla myös juuri valmistunut)
  • Olet motivoitunut paiskimaan töitä työnhakusi eteen
  • Sinulla on jokin vamma/rajoite

Ilmoita itsestäsi 18. syyskuuta mennessä ja kerro miksi haluat mukaan susan.calonius@uppartners.fi

Valintahaastattelut tehdään 25. syyskuuta (voit osallistua myös videon välityksellä).

Ehdota nimeä uudelle verkkopalvelulle ja osallistu arvontaan

Tarinoista voimaa -hankkeen verkkopalvelu vammaisten korkeakouluopiskelijoiden työelämään siirtymisen mahdollisuuksien parantamiseksi ja korkeakouluopiskeluun kannustamiseksi avautuu tammikuussa 2019.

Verkkopalvelulle kaivataan nyt kuvaavaa ja napakkaa nimeä. Jätä ehdotuksesi ja osallistu arvontaan viimeistään 30.9. Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan 50 euron arvoisen S-ryhmän lahjakortti.

Jätä ehdotuksesi tämän linkin kautta >>

Lisätietoa: Minna-Maija Salomaa, Helsingin yliopiston Koulutus- ja kehittämispalvelut HY+, p. 050 3880684, minna-maija.salomaa@helsinki.fi

Tarinoista voimaa -hankkeessa mukana ovat ja verkkopalvelua toteuttavat yhteistyössä Invalidiliitto, Helsingin yliopiston koulutus- ja kehittämispalvelut HY+, Kynnys ry sekä Hämeen ammattikorkeakoulu. Mukana kehittämistyössä ovat myös muun muassa Näkövammaisten liitto ry, Turun yliopisto ja Vammaisten lasten ja nuorten tukisäätiö (Vamlas). Rahoittaja ESR, Pohjois-Pohjanmaan ELY.