Mainoskuva Hyvä Ikä 2018 -messuista. Ajankohta 3.-4.10. Helsingin Messukeskuksessa.
27.9.2018
Vanhustyön ja vanhuusiän oma tapahtuma Hyvä Ikä 2018 järjestetään 3.–4.10.2018 Helsingissä.

Aiemmin Tampereella järjestetty tapahtuma siirtyy Helsingin Messukeskukseen yhdessä uuden, Fysioterapia & Kuntoutus -tapahtuman kanssa.  Messuosallistujat pääsevät tutustumaan uusimpiin ikääntymistä tukeviin ratkaisuihin ja pohtimaan omia valintojaan yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa.

Tule tapaamaan meitä messuosastolle 1e21! Osastolla voit keskustella Invalidiliiton asiantuntijoiden kanssa esteettömyydestä, apuvälineistä sekä jäsenasioista. Rakennamme osastolle esteettömän kylpyhuoneen, jonka ratkaisuihin pääset tutustumaan paikan päällä. Samalla vierailuilla voit testata puristusvoimasi mittauslaitteella tai kokeilla vammaisurheilulajina tunnettua kuulapeliä leikkimielisessä sisäbocciakisassa. Halutessasi voit myös osallistua tietokilpailuun, jossa kaikkien osallistujien kesken arvomme S-ryhmän 50 euron arvoisen lahjakortin.

Messut ovat avoinna ke 3.10. klo 9–17 ja to 4.10. klo 9–16. Asiantuntevien näytteilleasettajien lisäksi tarjolla on ajankohtaista asiaa ja hyödyllisiä vinkkejä laadukkaaseen seniorielämään. Tulethan sinäkin!

Messuohjelman ja lippujen hinnat löydät Hyvä Ikä 2018 -messujen nettisivuilta.