Validia-logo violetinvärisenä, i-pisteet sinisellä ja vihreällä, yksi i-piste kirjaimen alla, ei päällä.
24.5.2019
Invalidiliiton Kuntoutus Oy (Validia Kuntoutus) fuusioidaan Invalidiliiton Asumispalvelut Oy:n (Validia Asuminen) kanssa. Sulautuminen toteutetaan vuoden 2019 loppuun mennessä.

Sulautumisen yhteydessä Validia Kuntoutuksen työntekijät siirtyvät entisin ehdoin yhdistyneen yhtiön työntekijöiksi. Samalla toteutetaan Validia Asumisen nimen muutos. Uusi nimi ilmoitetaan syksyn aikana.

Sulautumisella halutaan turvata erityisesti selkäydin- ja aivovammaisten korkealaatuinen kuntoutus Suomessa ja toiminnan kehittäminen. Yhdistyminen ei vaikuta kuntoutustoimintaan tai asiakassuhteisiin. Kuntoutustyötä jatketaan tuttuun tapaan ja tuttujen henkilöiden voimin.

Validia Kuntoutus ja Asuminen kuuluvat Invalidiliitto-konserniin.

Lisätietoja:

Kuntoutuksen osalta:
Toimitusjohtaja Kristiina Silver, Validia Kuntoutus, p. 040 705 3916, kristiina.silver@validia.fi

Asumisen osalta:
Toimitusjohtaja Päivi Harmaakorpi, Validia Asuminen, p. 0400 418 826, paivi.harmaakorpi@validia.fi