kuvituskuva.
17.11.2022
Haluatko olla mukanamme edistämässä yhdenvertaista ja esteetöntä Suomea? Etsimme varainhankkijaa varainhankintayksikköömme Helsinkiin.

Tehtäviisi kuuluu varainhankinta, osana kuukausilahjoitustiimiä. Työ on televarainhankintaa, jossa asiakkaat kohdataan puhelimitse.

Pääset mukaan osaavaan ja mukavaan työtiimiin tekemään merkityksellistä työtä esteettömissä toimitiloissa Helsingin Mannerheimintiellä sekä etänä. Käytettävissäsi ovat lounas-, kulttuuri- ja liikuntaetu sekä työterveyshuolto. Panostamme myös ammatilliseen kehittymiseen.

Etsimme myyntihenkistä tiimipelaajaa. Arvostamme ahkeruutta, aloitteellista ja aktiivista työotetta, sekä erinomaisia vuorovaikutustaitoja. Suomen kielen osaaminen ja tietotekniset perustaidot ovat välttämättömiä työn onnistumisen kannalta. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi, mutta se ei ole välttämätöntä.

Tavoitteenamme Invalidiliitossa on yhdenvertainen ja esteetön työelämä. Jokaisella tulee olla mahdollisuus osallistua työelämään omalla osaamisellaan ja ammattitaidollaan työkykynsä mukaan. Hae siis reippaasti mukaan mahtavaan tiimiin.

Töitä on tarjolla 15–30 tuntia viikossa. Työvuorot ajoittuvat klo 12–20 välille, joustavasti oman suunnitelmasi mukaan. Työ on sovitettavissa helposti eri elämäntilanteisiin, esimerkiksi lisätuloksi opintojen oheen. Työsuhde alkaa tammikuussa ja on voimassa toistaiseksi.

Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi 2.12. mennessä, sähköpostilla osoitteeseen oona.viljakainen@invalidiliitto.fi

Invalidiliitto edistää ja kehittää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden mahdollisuuksia osallistua, liikkua ja elää täysipainoista elämää. Liittoon kuuluu 143 jäsenyhdistystä, joissa on noin 26 000 ihmistäwww.invalidiliitto.fi