22.3.2021
Invalidiliiton lahjoitussivut ovat uudistuneet ja verkkolahjoittaminen on uudistuksen myötä entistä helpompaa. Uudessa toteutuksessa lahjoitussivusto ovat kiinteä osa Invalidiliiton verkkosivuja. Nyt lahjoittajan on entistä helpompi löytää lahjoitussivulle ja auttaa tärkeäksi kokemaansa kohdetta.

Verkkosivujen kautta lahjoituksen voi tällä hetkellä kohdistaa neljään eri kohteeseen. Vaihtoehtoja on Invalidiliiton kotimainen vammaistyö, avustajakoiratoiminta, vammaisten lasten ja heidän perheidensä hyväksi tehtävä työ sekä Invalidiliiton kehitysyhteistyö Sambiassa ja Etiopiassa. Lahjoituslomakkeella voi tehdä kertalahjoituksen tai ryhtyä kuukausilahjoittajaksi. Verkkomaksupalvelun tarjoaa Paytrail, joka mahdollistaa maksut esimerkiksi pankki- ja luottokorteilla, suomalaisten verkkopankkien tunnuksilla sekä MobilePaylla.

- Uusi sivusto palvelee entistä paremmin lahjoittajia. Nyt, kun lahjoittaminen on kiinteä osa Invalidiliiton muuta verkkoviestintää, on asiakkaan entistä helpompi löytää lisätietoa häntä kiinnostavista lahjoituskohteista ja muusta Invalidiliiton toiminnasta, toteaa Invalidiliiton keräyspäällikkö Petri Äikiä

Uusiin sivuihin ja lahjoittamiseen voi tutustua verkossa osoitteessa invalidiliitto.fi/lahjoita.