• Aino Yli-Hakuni
    Aino Yli-Hakuni, kirjanpitäjä, eläkeläinen

Toimin yhdistyksemme puheenjohtajana. Pidän tärkeänä esteettömyyden toteutumista, vammaisten kuljetuspalvelun kehittämistä samalle tasolle, kuin vammattomien taksipalvelut. Vammaisneuvoston ja vaikuttamisverkoston kautta olen mukana kannanotoissa, jotka koskevat lainmukaisten oikeuksien toteutumista. Kuulun myös Invalidiliitto ry:n hallitukseen. Työssä sekä Invalidiliitossa, että omassa yhdistyksessä tunnen katsovani yhteiskuntaa laaja-alaisemmin. Kunnioitan elämän monimuotoisuutta.

• Esa Leppävuori
    Esa Leppävuori, eläkeläinen

Nimeni on Esa Leppävuori, ikäni 75 v. ja olen Suomenselän Invalidien jäsen. Olen yhdistyksen varapuheenjohtaja, sihteeri ja rahastonhoitaja. Asun yhdistyksemme omistamassa rivitalossa ja hoidan taloyhtiön asioita eri toimioiden välillä. Yhdistystoiminnassa olen mukana SPR:n ystäväpalvelussa ja Etelä-Pohjanmaan Ilcossa. Olen mukana mieskuorossa ja vanhusneuvostossa. Työelämäni olen tehnyt pääosin Jyväskylässä Kankaan Paperitehtaan kunnossapidossa työnjohtajana ja erikoistehtävissä.

• Sari Riskumäki
    Sari Riskumäki, omaishoitaja

Olen omaishoitaja kehitysvammaiselle, monivammaiselle pitkäaikaissairaalle pojalleni. Pidän huolta myös äidistäni, jolla on Alzheimer ja verisuoniperäinen muistisairaus. Olen ollut kuntapolitiikassa mukana vuosia sekä eri järjestöissä ja vammaisneuvostoissa vaikuttajana. Sydämen asia minulle on, että jokaisella ihmisellä on oikeus elää itsensä näköistä elämää ja mahdollisuus osallistua kuntansa palvelujen suunnitteluun ja kehittämiseen. Yhdessä tehden vaikuttaen.

• Kari Järvi
    Kari Järvi, eläkeläinen
  • Sakari Valkama
    Sakari Valkama, eläkeläinen
  • Merja Huhtamäki
    Merja Huhtamäki, keittäjä

Olen Merja Huhtamäki Seinäjoen Seudun Invalidit ry:stä. Olen toiminut Seinäjoen Seudun Invalidit ry:n puheenjohtajana useita vuosia ja Invalidiliiton liittovaltuuston jäsenenä viimeiset neljä vuotta. Ammatiltani olen keittäjä. Luottamustehtävän kautta olen saanut olla vaikuttamassa tärkeisiin asioihin. Haluan olla omalta osaltani vaikuttamassa siihen, että liittovaltuusto on ajan muutoksessa mukana. Minulle on tärkeää, että meillä jokaisella on oikeus ja mahdollisuus elää yhdenvertaista elämää.

• Esa Myllyniemi
    Esa Myllyniemi, eläkeläinen