kuvituskuva.
Tältä sivulta löydät tietoa ilmoittautumisesta Invalidiliiton koulutuksiin ja tapahtumiin, osallistumismaksuista sekä korvattavista matkakuluista.

Koulutustilamme ovat esteettömiä ja huomioimme koulutuksissa turvallisen tilan periaatteet. Järjestämme koulutuksiin yleisavustajia meille ilmoitetun avuntarpeen perusteella. Henkilökohtainen avustaja on mahdollista ilmoittaa myös maksutta mukaan, jos hän mahdollistaa osallistumisesi koulutukseen. Pyrimme ottamaan huomioon mahdollisimman hyvin osallistujien erityistarpeet.

Ohjeita ilmoittautumiseen

Voit ilmoittautua Invalidiliiton koulutuksiin ja tapahtumiin:

Voit myös soittaa toimistosihteeri Tarja Lukjanoville puh. 044 765 0668. Koulutuksiin ei voi ilmoittautua sähköpostilla.

• Yksittäisen koulutuksen ja tapahtuman yhteydessä olevan ilmoittautumislinkin kautta.

Ilmoittautuessasi täytäthän kaikki lomakkeessa mainitut kohdat. Ilmoittautumispäivän jälkeen voit kysellä peruutuspaikkoja. Muistathan ilmoittaa osallistumisesteestä mahdollisimman pian.

Osallistumismaksut

Invalidiliiton jäsenyhdistysten jäsenille osallistumismaksut ovat kohtuullisia. Lähikoulutuksen osallistumismaksut sisältävät opetuksen, materiaalin, ateriat ja majoituksen.  Kysy omasta yhdistyksestäsi, tukeeko se koulutukseen osallistumistasi. Osa koulutuksista on maksuttomia.

Matkakulut

Matkakulut useimpiin koulutustilaisuuksiin seminaareja lukuun ottamatta korvataan yhdistysten jäsenille. Korvausperusteena on julkisen liikenteen taksojen mukainen korvaus.

Omaa autoa käyttäville matkakulut korvataan, jos vamman aiheuttaman haitan vuoksi ei voi matkustaa julkisilla liikennevälineillä. Korvaus on 33 snt/km, kyydissä olevilta 5 snt/km.

Lentäen tai invataksilla tehdyt matkat korvataan vain, jos muiden liikennevälineiden käyttö on vamman vuoksi mahdotonta. Matkoista on sovittava aina etukäteen toimistosihteeri Tarja Lukjanovin kanssa, puh. 044 765 0668.

Lisätietoja

Koulutusten sisällöistä: koulutussuunnittelija Auli Tynkkynen, p. 040 778 8690, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi

Koulutusten käytännön järjestelyistä: toimistosihteeri Tarja Lukjanov,
p. 044 765 0668 tarja.lukjanov@invalidiliitto.fi

Tutustu Invalidiliiton jäsen- ja koulutusrekisteritietosuojaselosteeseen (pdf)

Invalidiliiton koulutusta rahoitetaan Invalidiliiton omin varoin, STEA-avustuksilla ja Opintokeskus Siviksen tuella.

Siviksen logo