Pinssikeräys

Jäsenyhdistysten kevään pinssimyyntikampanja on käynnistynyt.

Myynnissä on kaunis lajitelma aiempien vuosien suosituimpia pinssejä. Kansiossa on tuttuun tapaan 25 kpl pinssejä ja myyntiaikaa on huhtikuun loppuun saakka. Yhdistyksen palkkio on 45 % myyntisummasta. Kaikkien pinssimyyntiin osallistuneiden kesken arvotaan kolme lahjakorttia, joilla voi lunastaa itselleen laadukkaita turvatuotteita. Lahjakorteilla palkitaan myös kolme eniten pinssejä myynyttä.

Näin pääset mukaan:

1. Tilaa veloituksetta yhdistykselle sopiva määrä pinssikansioita (25 pinssiä / kansio).
  2. Valitse markkinointitapa. Esimerkiksi kauppojen eteiset ovat osoittautuneet hyviksi paikoiksi tehdä pinssimyyntiä. Huolehdi kuitenkin luvat kuntoon kiinteistönhaltijan kanssa. Myös yhdistyksen omat tapahtumat ovat oivia varainhankintatilaisuuksia.
  3. Ota lahjoitus vastaan. Pinsseille ei ole määritetty hintaa, vaan ostaja saa päättää paljonko pinssistä lahjoittaa. Sopiva lahjoitus on noin 5 euroa / pinssi.
  4. Laske montako pinssiä olette myyneet ja paljonko niistä tuli rahaa. Ilmoita lopputulos sekä yhdistyksen tilinumero Invalidiliiton varainhankintaan. Keräysluvan vaatimusten mukaisesti koko keräyssumma tilitetään Invalidiliitolle.
  5. Invalidiliitto maksaa yhdistyksen tilille keräyspalkkiona 45 % kerätystä summasta.

Tilaukset ja tiedustelut  varainhankinta@invalidiliitto.fi tai puhelimitse 044 7650510.