Vielä muutama paikka jäljellä! Tervetuloa Seitin Itsenäistymisen viikonloppuun 5-7.5.2023. Viikonlopussa on ohjelmassa työllisyys-, raha- kokkailu/kodinhoitoasioita ja tietenkin huippua #seittimeininkii. Viikonlopun ohjelma julkaistaan lähiaikoina. Viikonloppu on suunnattu 16-29 vuotiaille liikuntavammaisille ja pitkäaikaissairaille nuorille. Viikonlopussa saat hyviä eväitä itsenäistymiseen ja opit uusia tärkeitä taitoja elämääsi.

Viikonloppu vietetään CP-liiton kurssikeskuksessa Moijalassa lähellä Hämeenlinnaa. Viikonloppuun järjestetään yhteiskuljetus Hämeenlinnan rautatieasemalta.

Viikonlopun hinta on 40€, pitäen sisällään ohjelman, ruokailut ja majoituksen. Matkojen omavastuuosuus on 30€.

Tällä ennakkoilmoittautumisella varaat paikan Seitin itsenäistymisen viikonlopusta. Varsinainen ilmoittautuminen alkaa lähiaikoina, johon sinulle lähetetään linkki.

Lisätiedot Seitin nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokiselta, kalle.jokinen@seittiweb.org tai 040 7388089

Linkki ennakkoilmoittautumiseen