""
Korona-aika on nostanut esiin monenlaisia ajatuksia ja tunteita. Poikkeusajan dialogien keskustelusarjassa Invalidiliitto haluaa nostaa esiin fyysisesti vammaisten ihmisten korona-ajan kokemuksia. Toivomme, että myös sinä tulisit mukaan keskusteluun tiistaina 9.6.2020 klo 16:30- 18:00.

Mitä ajatuksia ja tunteita poikkeusolot sinussa herättävät? Minkälaisia vaikeuksia olet kohdannut tai mistä olet ollut huolissasi? Entä mitkä asiat saavat sinut luottamaan tulevaisuuteen/selviytymiseen?

Keskustelun tavoitteena on jakaa kokemuksiamme – niin haasteista kuin selviytymisestäkin tässä ajassa. Tämän lisäksi saamme keskustelun avulla syvempää ymmärrystä siitä, millaista on elää fyysisesti vammaisena ihmisenä  poikkeusajan Suomessa juuri nyt.

Kutsumme keskusteluun fyysisesti vammaisia ihmisiä – myös sinut, joka et normaalisti osallistu tämän kaltaisiin keskusteluihin. Meitä kiinnostaa juuri sinun kokemuksesi!

Samana päivänä käydään lukuisia keskusteluja erilaisten ryhmien kanssa. Keskustelu on osa Poikkeusajan dialogeja keskustelusarjaa. Tähän kokonaisuuteen haluamme tuoda mukaan myös fyysisesti vammaisten ihmisten äänen.

Keskustelujen yhteenveto kootaan kaikkien hyödynnettäväksi osoitteeseen www.eratauko.fi. Lisäksi valtionvarainministeriö välittää keskusteluista yhteenvedon valtion ja kuntien hallinnolle. Myös Invalidiliitossa tarkastelemme keskustelussa esiin nousevia asioita.

Keskusteluun mahtuu maksimissaan 15 henkilöä. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 5.6.2020 mennessä!

Ilmoittautuneet saavat ohjeet liittymisestä Teamsin välityksellä verkossa käytävään keskusteluun. Keskustelun vetäjänä toimii fasilitaattori Jarmo Tiri Ratkaisutoimisto Aamupäivä Oy:stä.

Poikkeusajan dialogi-keskustelusarjaa koordinoi DialogiAkatemia, Erätauko-säätiö ja valtiovarainministeriö.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan keskustelemaan!

Koulutuksia ja tapahtumia

Invalidiliiton koulutuksen tavoitteena on edistää jäsenistön ja muiden fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa, lisätä tietoisuutta vammaisuudesta sekä tukea yhdistysten toimintaa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja ja tilauskoulutusta eri kohderyhmille.