Kuvituskuva.

Rakennetun ympäristön esteettömyyskartoittajan peruskurssi (ESKEH)

ESKEH-kartoitusmenetelmään perustuva rakennetun ympäristön esteettömyyskartoittajien koulutus järjestetään Helsingissä syksyllä 2020. Tervetuloa mukaan!

Aika ja paikka

Koulutukseen kuuluu kahdeksan lähiopetuspäivää Helsingissä, ennakko- ja välitehtävät ja opinnäytetyö. Lähiopetuspäivät ovat: 7.-8.9., 21.-22.9., 5.-6.10. ja 26.-27.10.2020.

Huom! Seuraamme koronavirustilannetta ja sitä koskevaa ohjeistusta. Tarvittaessa korvaamme lähiopetuspäivät etäopetuksella kurssilla käytössä olevan virtuaalisen oppimisympäristön kautta.

Kohderyhmä

Kurssi sopii laaja-alaisesti rakennetun ympäristön korjausrakentamisen parissa työskenteleville ammattilaisille, jotka aikovat tehdä esteettömyyskartoituksia omassa työssään tai sen ohella. Hyvän pohjan kurssin suorittamiseen tarjoaa esimerkiksi tekniikan, kuntoutuksen ja kiinteistöalan tutkinnot. Myös opintojen loppuvaiheessa olevat opiskelijat voivat osallistua koulutukseen.

Tavoitteet

Koulutuksen tavoitteena on antaa kurssin hyväksytysti suorittaneille riittävät valmiudet toimia rakennetun ympäristön esteettömyyden kartoittajina.

Hinta

Koulutuksen hinta on 850 euroa (sis. alv. 24 %) ja se sisältää opetusaineiston lisäksi lounaat ja kahvit lähiopetuspäivinä.

Ohjelma

Kurssin tarkka ohjelma aikatauluineen lähetetään opiskelijoiksi valituille sähköpostitse.

Hakeminen kurssille

Kurssille haetaan 11.8. mennessä alla olevalla lomakkeella. Kurssille voidaan ottaa noin 20 opiskelijaa ja valinnasta ilmoitetaan viimeistään hakuajan päätyttyä.

Hae mukaan ESKEH-kurssille!

Lisätietoja

Vastaava esteettömyysasiantuntija Johanna Hätönen, johanna.hatonen@invalidiliitto.fi, 044 7650 521.

Järjestäjä

Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE