Rakennetun ympäristön esteettömyyskartoittajan peruskurssi (ESKEH)

ESKEH-kartoitusmenetelmään perustuva rakennetun ympäristön esteettömyyskartoittajien koulutus järjestetään Helsingissä syksyllä 2018. Tervetuloa mukaan!

Aika ja paikka

Koulutukseen kuuluu kahdeksan lähiopetuspäivää Helsingissä, ennakko- ja välitehtävät ja opinnäytetyö. Lähiopetuspäivät ovat: 3.-4.9., 17.-18.9., 1.-2.10. ja 22.10.-23.10.2018.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti eri alojen ammattilaisille, jotka aikovat tehdä esteettömyyskartoituksia omassa työssään tai sen ohella. Kurssi soveltuu hyvin myös korjausrakentamisen parissa työskenteleville.

Hyvän pohjan kurssin suorittamiseen tarjoaa tekniikan alan yliopisto- tai ammattikorkeakoulututkinnot, esimerkiksi rakennusinsinöörin tai arkkitehdin tutkinto. Myös opintojen loppuvaiheessa olevat opiskelijat voivat osallistua koulutukseen. Kurssi sopii myös asunnon muutostöissä mukana oleville fysio- tai toimintaterapeuteille. Myös opintojen loppuvaiheessa olevat opiskelijat voivat osallistua koulutukseen.

Tavoitteet

Koulutuksen tavoitteena on antaa kurssin hyväksytysti suorittaneille riittävät valmiudet toimia rakennetun ympäristön esteettömyyden kartoittajina.

Hinta

Koulutuksen hinta on 850 euroa (sis. alv. 24 %) ja se sisältää opetusaineiston lisäksi lounaat ja kahvit lähiopetuspäivinä.

(julkaistaan myöhemmin)

Hakeminen kurssille

Kurssille haetaan viimeistään 3.8.2018 osoitteessa www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus tai puhelimitse toimistosihteeri Tarja Lukjanov, p. 09 613191. Koulutukseen valitaan enintään 20 henkilöä. Koulutukseen valituille lähetetään sähköpostitse vahvistusilmoitus. Huom! Vastaathan hakemuksen perustelut-kohtaan,  miksi juuri sinut tulisi valita kurssille.

Lisätietoja

Vastaava esteettömyysasiantuntija Marika Nordlund, marika.nordlund@invalidiliitto.fi, 050 492 3020.

Järjestäjä

Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE