Tilausehdot

7. Lisätietoja

__________________________________________________________________

1. Keräykset

Invalidiliitto noudattaa varainhankinnassaan sosiaali- ja terveysjärjestöjen rahankeräysten ja muun varainhankinnan eettisiä periaatteita, joihin voit tutustua tarkemmin täällä

Emme käytä puhelinmarkkinoinnissamme alihankkijoita, vaan varainhankkijamme ovat Invalidiliiton omia työntekijöitä.

Voimassa olevat keräysluvan numerot löydät täältä.

2. Tuotemyynti

Tuotteiden tilaus

Puhelinmarkkinoinnin tuotteita voi ostaa puhelimitse toimivilta varainhankkijoiltamme. Mikäli haluat tilata tuotteita, ota yhteys asiakaspalveluumme. Suuremmista eristä voitte pyytää tarjouksen. Tuotteet laskuttaa Invatieto oy joka on Invalidiliiton 100 % omistama tytäryhtiö. Tuotteista saatu myyntivoitto ohjataan lyhentämättömänä Invalidiliiton vammaistyöhön. Tukituotteiden hinnoista saa tarkempia tietoja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

3. Toimitusehdot

Tuotteen postitus

Mikäli tuote toimitetaan kirjelähetyksenä, toimitetaan se suoraan vastaanottajalle. Maksikirjeet ja paketit toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan. Asiakkaalle tulee paperinen saapumisilmoitus kun lähetys on postista noudettavissa. Mikäli toivot lähetykselle kotiinkuljetusta, ilmoita siitä tilauksen yhteydessä. Postipaketit voi myös tilata smartpost automaattiin, ilmoita tällöin matkapuhelinnumerosi ja mihin automaattiin haluat toimituksen.

Toimituskulut sisältyvät tuotteen ostohintaan mikäli toisin ei ole ilmoitettu. Voidaksemme toimittaa tuotteet, tarvitsemme vastaanottajan nimitietojen lisäksi täydellisen katuosoitteen ja puhelinnumeron. Tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää. Jos tuotteita on varastossa, pyrimme toimittamaan tuotteen noin viikon sisällä.

Toimittamatta jättäminen

Invatieto Oy pidättää oikeuden olla toimittamatta tilausta luottotietoihin, puutteellisiin osoitetietoihin tai muihin vastaaviin seikkoihin vedoten.

Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus (lasketaan siitä päivästä, kun asiakas noutaa paketin postista). Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Tuote voidaan palauttaa samassa pakkauksessa jossa se on toimitettu. Palautus postitetaan osoitteella Invatuote markkinointi, Mannerheimintie 107, 00280 Helsinki. Kuoreen merkintä: ASIAKASPALAUTUS. Maksamme palautuksen postimaksun puolestanne.

Lähetyksen vaurio / virhe

Jos huomaatte paketissa näkyvän vaurion sitä vastaanottaessanne, tehkää vahinkoilmoitus postiin. Mikäli huomaatte vaurion vasta avattuanne paketin, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme pikimmiten. Reklamaatiot pyydämme tekemään
7 vuorokauden kuluttua tavaran vastaanottamisesta.

Korvaavan tuotteen toimitus

Mikäli tilaamaanne tuotetta ei ole saatavilla tai lähetys viivästyy meistä riippumattomista syistä, asiakaspalvelumme ottaa teihin yhteyttä. Kun tuotteet on lähetetty, ei Invalidiliitto ry ole vastuussa Postin mahdollista viivästyksistä.

Maksaminen

Tuotteet maksetaan laskulla joka toimitetaan erikseen. Myönnämme laskulle 14 päivää maksuaikaa laskun päiväyksestä lukien. Tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes ne on maksettu. Alvillisessa tuotemyynnissä laskuttaja on Invatieto Oy. Kirjeensulkijamerkit ja lahjoitukset laskuttaa Invalidiliitto ry. Nämä ovat keräysluvan alaisia.

Laskutustietojen tai eräpäivän muuttaminen

Mikäli haluatte muuttaa laskussa olevia tietoja, ottakaa yhteys suoraa asiakaspalveluumme. Voimme toimittaa teille tarvittaessa uuden laskun.

4. IT-lehti

IT-lehden tilaus ja toimitus

IT-lehti on sosiaali- ja terveysalan ammattilehti, mutta ennen kaikkea se on Suomen merkittävin vammaisalan aikakausilehti. Lehden julkaisee Invalidiliitto ry. Lehti ilmestyy 8 kertaa vuodessa. Lehden voi tilata itselleen tai lahjaksi joko määräaikaistilauksena tai kestotilauksena. Lehden laskuttajana on Invalidiliitto ry. IT-lehteä myyvät varainhankkijamme osana tukituotevalikoimaamme. Mikäli haluat tilata lehden, ota yhteys asiakaspalveluumme.

5. Asiakasrekisteri

Kaikki saamamme asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti henkilötietolain mukaisesti. Invalidiliitto ry:n varainhankinnan puhelinmarkkinoinnin asiakasrekisterintiedot saadaan Fonectalta. Rekisteriin tallennetaan seuraavat tiedot yritysasiakkaista: Yrityksen nimi, osoite, puhelinnumero (t), yhteyshenkilö (t), yrityksen koko ja liikevaihto sekä tilaushistoria. Rekisteriin tallennetaan seuraavat tiedot kuluttaja asiakkaista: nimi, osoite, puhelinnumero ja tilaushistoria. Rekisteriä käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen sekä yhteydenpitoon ja markkinointiin lähinnä puhelinmarkkinoinnin kautta, mikäli asiakas ei sitä erikseen kiellä. Mikäli haluat tarkistaa omat tietosi, ota yhteys asiakaspalveluun. Tarkemmat tiedot Invalidiliiton varainhankinnan asiakasrekisteristä löydät henkilörekisteriselosteesta. Puheluiden tallentaminen Invalidiliitto taltioi puhelinmarkkinoinnin puheluita osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Näitä taltioita voidaan käyttää myös asiakaspalvelun laadunkehittämiseksi. Taltiointi tapahtuu tietoturvallisesti henkilötietolain ja muiden säädöstenpuitteissa eikä taltioita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille.

6. Oikeudet muutoksiin

Invalidiliitto ry pidättää oikeudet muuttaa toimitusehtoja sekä hinnastoja.

7. Lisätietoja

varainhankinta@invalidiliitto.fi