Metallireikäisen pinnan päällä vaaleanpunaisella teksti Ihan sama?

Invalidiliiton Ihan sama? -podcast

Invalidiliiton Ihan sama? -podcastissa nuoret aikuiset keskustelevat seksuaalisuudesta, elämästä, ihmissuhteista. Kaikesta siitä, mikä meitä yhdistää. Pysy kuulolla. Podcast löytyy myös Suplasta, Spotifystä ja Apple podcasteista.

Ihan sama? -podcast jakso 6: Koulukokemuksia (13.8.)

Milla Ilonen ja Osku Timonen keskustelevat omista koulukokemuksistaan ja miettivät, miten tärkeä rooli opettajille, koulukavereilla ja myös kannustavilla vanhemmilla on? Entä miten yhdenvertaisuus toteutuu koulussa? Kolmekymppiset Milla ja Osku ovat yhdenvertaisuusvaikuttajia ja he ovat muun muassa olleet mukana Invalidiliiton nuorisotoiminnassa.

Ihan sama? -podcast jakso 5: Matkailu (4.6.)

Milla Ilonen ja Osku Timonen keskustelevat matkailusta. Voiko matkustaminen olla spontaania vai vaatiiko se aina paljon etukäteissuunnittelua? Entä onko matkailu yhdenvertaista? Sekä Milla että Osku ovat kokeneita matkustajia ja he rohkaisevat ihmisiä matkustamaan lähelle tai kauemmas! Kolmekymppiset Milla ja Osku ovat yhdenvertaisuusvaikuttajia ja he ovat muun muassa olleet mukana Invalidiliiton nuorisotoiminnassa.

Ihan sama? -podcast jakso 4: Elämänvoima (21.5.)

Milla Ilonen ja Osku Timonen keskustelevat elämänvoimasta eli siitä, mikä antaa arkeen virtaa ja jaksamista. Kolmekymppiset Milla ja Osku ovat yhdenvertaisuusvaikuttajia ja he ovat muun muassa olleet mukana Invalidiliiton nuorisotoiminnassa.

Ihan sama? -podcast jakso 3:  Deittailu (7.5.)

Milla Ilonen ja Osku Timonen keskustelevat deittailusta. Kolmekymppiset Milla ja Osku ovat yhdenvertaisuusvaikuttajia ja he ovat muun muassa olleet mukana Invalidiliiton nuorisotoiminnassa.

Ihan sama? -podcast jakso 2:  Seksuaalisuus (23.4.)

Milla Ilonen ja Osku Timonen keskustelevat seksuaalisuudesta. Kolmekymppiset Milla ja Osku ovat yhdenvertaisuusvaikuttajia ja he ovat muun muassa olleet mukana Invalidiliiton nuorisotoiminnassa.

Ihan sama? -podcast jakso 1:  Ennakkoluulot (9.4.)

Milla Ilonen ja Osku Timonen juttelevat ennakkoluuloista. Kolmekymppiset Milla ja Osku ovat yhdenvertaisuusvaikuttajia ja he ovat muun muassa olleet mukana Invalidiliiton nuorisotoiminnassa.

Seuraavalla kerralla aiheena on deittailu.

kuva Milla Ilosesta ja Osku Timosesta studiossa