Pöydällä kannettava tietokone, teemuki, vihko ja kynä. Käyttäjästä näkyvissä käsivarsi jossa kello, villatakkia ja sinistä puseroa. Kuvituskuva.
12.4.2021
Esteettä töihin -verkkosivusto esteettatoihin.fi luotiin kaksi vuotta sitten vammaisten korkeakouluopiskelijoiden työelämään siirtymisen tueksi.

Toteutamme nyt kyselyn, jolla kartoitamme sivuston käytettävyyttä ja hyödyllisyyttä sekä kehittämisen tarpeita. Miten onnistuimme? Mikä sivustolla toimii ja mitä kaipaisit lisää? Kerro meille!

Vastaa kyselyyn 3.5. mennessä tämän linkin kautta.

Kiitos, jos levität tietoa kyselystä ja sivustosta myös omille verkostoillesi!

Esteettä töihin -verkkosivustolla tarjotaan tietoa valtakunnallisesti ja saavutettavasti korkeakouluopiskelijoille, työnantajille ja opinto-ohjaajille. Verkkosivuston tavoitteena on edistää ja helpottaa vammaisten korkeakouluopiskelijoiden siirtymistä työelämään ja olla työkalu tämän kehityksen mahdollistamiseksi. Faktatiedon lisäksi sivuston jokaisesta osiosta löytyy videoita, jossa työllistyneet, työnantajat ja opinto-ohjaajat paljastavat omat vinkkinsä parempaan työelämään. Tutustu Esteettä töihin verkkosivuihin.