7.3.2018
Saavutettavuuskartoituksella selvitetään palvelujen ja viestinnän toimivuutta ja yhdenvertaisuuden toteutumista palvelujen käytössä. Kartoitus tarjoaa palvelun järjestäjälle arvokasta tietoa toiminnan kehittämisestä ja täydentää esteettömyyskartoituksen tuottamaa tietoa fyysisten tilojen toimivuudesta.

Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE ja Kulttuuria kaikille -palvelu käynnistävät saavutettavuuskartoittajien koulutuksen Suomessa ja järjestävät pilottikoulutuksen huhti-toukokuussa Helsingissä.

Koulutuksen tarkoituksena on antaa kurssin hyväksytysti suorittaneille riittävät valmiudet saavutettavuuskartoittajina toimimiseen.

Hakuaikaa koulutukseen on 6.4. saakka. Tarkemmat tiedot koulutuksesta sekä ohjelma löytyvät Invalidiliiton tapahtumakalenterista