Seitin kevään 2020 tapahtumia -teksti beigellä pohjalla.
10.3.2020
Nuorisoyhteistyö Seitti järjestää kevään aikana teemaviikonloppuja mm. kulttuurista kiinnostuneille, sateenkaareville sekä harvinaisille nuorille.

Seitin kulttuuriviikonloppu on peruttu

Tapahtuma on jouduttu perumaan koronatilanteen takia. Pyrimme järjestämään viikonlopun myöhemmin ja tiedotamme uudesta ajankohdasta mahdollisimman pian.

Missä: Verve, Lahti
Milloin: 18.-19.4.2020

Kulttuuriviikonlopussa ohjelmassa mm. kulttuuripajoja, hyvää ruokaa ja lauantai-iltana Elastisen keikka Lahden Sibeliustalolla. Ohjelma tarkentuu vielä lähempänä.

Viikonlopun hinta on 40€, joka sisältää kaiken. Viikonloppu on suunnattu 16 - 29-vuotiaille liikuntavammaisille ja pitkäaikaissairaille nuorille.

Seitin sateenkaarevien nuorten viikonloppu

Missä: Tampere, Scandic Station
Milloin: 16.-17.5.2020

Seitti järjestää toukokuussa sateenkaareville nuorille suunnatun tapahtuman, joka toteutetaan yhteistyössä Pirkanmaan Setan kanssa. Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa huhtikuun alussa. Mukana viikonlopussa mm. oman identiteetin mietiskelyä ja vaikuttamista. Viikonlopun hinta on 40€. Lisätietoja viikonlopusta Seitin nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokiselta.

Harvinaisen hyvä -kesäleiri!

Tule mukaan kesän mahtavimpaan tapaamiseen: Invalidiliiton Harvinaiset-yksikkö ja Nuorisoyhteistyö Seitti järjestävät yhteistyössä tapaamisen 13 - 17-vuotiaille harvinaista sairautta sairastaville nuorille.

Missä: Kuortane, Kuortaneen urheiluopisto
Milloin: 15.-17.6.2020

Leirin ohjelmassa on vertaisuutta, ajatusten vaihtoa, hauskanpitoa, uusia kokemuksia ja elämyksiä sekä perinteiset leiriolympialaiset.

Leiri alkaa maanantaina iltapäivällä ja päättyy keskiviikkona iltapäivällä. Tapaamiseen sisältyy täysihoito (majoitus ja ruokailut) ja ohjelma. Ohjaajina toimivat Harvinaiset-yksiköstä Jenni Kuusela ja Nuorisoyhteistyö Seitistä Kalle Jokinen. Leirillä on mukana kaksi yleisavustajaa.

Tarpeen mukaan järjestämme yhteiskuljetuksen Seinäjoen matkakeskukselta Kuortaneelle ja takaisin.

llmoittaudu mukaan viimeistään 28.5. Invalidiliiton kotisivujen kautta.

Lisätiedot Seitistä: Kalle Jokinen, nuorisotyön suunnittelija, kalle.jokinen@seittiweb.org ja puh. 040-7388089