kuva, jossa kalenteri kyniä ja kukkia pöydällä

Ajankohtaisia uutisia ja tapahtumia Harvinaiset-yksikössä.

Harvinaiset-yksikön uutiskirje

>> Lue uusin uutiskirje tästä

>> Tilaa harvinaisten uutiskirje täältä

Tulevia tapahtumia

Vaikuta harvinaisena -koulutus Oulussa

Harvinaissairaille ja heidän läheisille tarkoitettu koulutus asiakasosallisuudesta perjantaina 21.2.2020 Scandic City -hotellissa Oulussa.

Katso lisätiedot tapahtumakalenterista ja ilmoittaudu mukaan täältä >>

Harvinaisten sairauksien päivä

Kansainvälistä harvinaisten sairauksien päivää vietetään 29.2.2020. Päivän tarkoituksena on lisätä tietoutta harvinaisista sairauksista.

Tule mukaan päivän viettoon ja osallistu Harvinaismessuille Helsingin Musiikkitalolle. Lue lisää Helsingin ja muiden paikkakuntien tilaisuuksista täältä >>

Talvi Tammelassa -luontoviikonloppu

Luontoviikonloppu harvinaissairaille aikuisille järjestetään 6.-8.3.2020 Tammelassa, Kanta-Hämeessä. Unohtumattoman eräkokemuksen tarjoavat yhteistyössä Luonto kaikille-hanke, Invalidiliiton Harvinaiset-yksikkö ja CP-liitto. Haku on päättynyt ja mukaan valituille on ilmoitettu.

Tapaamisen mainos löytyy täältä (pdf) >>

Perthes-tapaaminen

Harvinaiset-yksikkö järjestää yhteistyössä Perthes-yhdistyksen kanssa tapaamisen perthesin tautia sairastaville ja heidän läheisille. Tapaaminen järjestetään 18.-19.4.2020 (la-su) Kylpylähotelli Peurungassa Laukaalla. Tapaaminen sisältää vertaisuutta, yhdessäoloa ja monipuolista sekä hauskaa tekemistä kaiken ikäisille.

Tapaamisen mainos löytyy täältä (pdf) >>

Ilmoittaudu tapaamiseen viimeistään 23.3. täältä >>