17.3.2021
Invalidiliitto, Neuroliitto ja Lihastautiliitto järjestävät huhtikuussa kolme koulutusta Sopivaa työtä kaikille -digitaalisen keikkatyöalustan käytöstä. Koulutusten kohderyhminä ovat yhdistykset, vammaiset ja pitkäaikaissairaat työnhakijat sekä yrittäjät ja työnantajat.

Koulutukset ovat

• Digitaalinen keikkatyöalusta avuksi yhdistyksen työtehtävissä 19.4. klo 16–18

Tämä koulutus antaa tietoa yhdistyksille siitä, miten ne voivat hyödyntää Sopivaa työtä kaikille -digitaalista keikkatyöalustaa ja palkata sen kautta keikkatyöntekijän yhdistykseen.

• Digitaalisen keikkatyöalustan kautta töihin 22.4. klo 16-18

Tämä koulutus antaa tietoa vammaisille ja pitkäaikaissairaille työnhakijoille siitä, miten Sopivaa työtä kaikille -digitaalisen keikkatyöalustan kautta voi löytää lyhytaikaisia keikkatöitä.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

• Työnantaja - digitaalisen keikkatyöalustan kautta työntekijöitä 23.4. klo 13-15

Tämä koulutus antaa yrityksille ja työnantajille tietoa siitä, miten hyödyntää Sopivaa työtä kaikille -digitaalista keikkatyöalustaa ja saada lyhytaikaista työvoimaa.

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Lisätietoa: Sinikka Winqvist, asiantuntija, työelämä ja yrittäjyys, Invalidiliitto, sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi