Kuvituskuva.
8.4.2022
Kelan KIILA-kuntoutuskurssi pidetään vammaisille ja pitkäaikaissairaille yrittäjille 6.9.2022-1.9.2023. Suomen Vammaisyrittäjät järjestää tiistaina 12.4. tilaisuuden, jossa kerrotaan tarkemmin kurssista.

KIILA-kuntoutus on ammatillista kuntoutusta, jonka tavoitteena on kuntoutujan työkyvyn edistäminen ja työelämässä pysyminen. Kuntoutukseen valitaan henkilöitä, joiden työkykyä heikentävän sairauden arvioidaan aiheuttavan lähivuosina työkyvyn ja ansiomahdollisuuksien olennaisen heikentymisen. Jokaiselle kuntoutujalle kuntoutusprosessi toteutetaan oman suunnitelman mukaisesti, joka muotoutuu yksilöllisessä arvioinnissa.

Suomen Vammaisyrittäjät ry järjestää kuntoutuksesta infotilaisuuden Teamsin kautta tiistaina 12.4.2022 klo 18Osallistu infotilaisuuteen tämän linkin kautta. Tilaisuuteen ei tarvitse etukäteen ilmoittautua.

Kuntoutus toteutetaan 6.9.2022-1.9.2023. Kuntoutus järjestetään Imatran kylpylässä. Tutustu Imatran kylpylään.

Lisätietoa:

Sinikka Winqvist, Invalidiliitto, työelämän ja yrittäjyyden asiantuntija,  sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi, p. 0447650633 tai

Riikka Saastamoinen , Suomen Vammaisyrittäjät, varapuheenjohtaja, riikka.j.saastamoinen@gmail.com,  p. 0456175511

Tutustu myös Invalidiliiton "Vammaisille yrittäjille Kelan kuntoutusta" -uutiseen.