Ihmiset istuvat auditoriossa muistiinpanovälineiden kanssa.
7.8.2019
Tarjolla on päivä- ja viikonloppukursseja, verkkokursseja ja maksuttomia webinaareja. Tule oppimaan ja inspiroitumaan!

Koulutusten aiheina ovat mm. vammaisten ihmisten sosiaaliturva, asiakasosallisuuden edistäminen, YK:n vammaissopimuksen hyödyntäminen, uusi esteettömyysasetus, vertaisryhmien ohjaaminen ja monia muita ajankohtaisia aiheita. Tutustu syksyn kurssitarjontaan!

Kurssit ovat maksuttomia tai hyvin edullisia – varsinkin Invalidiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Viikonloppukurssien hintaan sisältyy täysihoito ja jäsenille korvataan matkakulut järjestökoulutuksen käytäntöjen mukaisesti. Vaikeavammaisten jäsenten on mahdollista käyttää myös taksia/invataksia, mikäli se on vamman vuoksi välttämätöntä. Asiasta on sovittava kuitenkin etukäteen.

Kurssit järjestetään esteettömissä paikoissa ja mukana on yleisavustajia tarpeen mukaan. Myös henkilökohtaisen avustajan täysihoito on maksuton.

Voit osallistua koulutuksiin myös kotoa käsin. Verkkokurssien ja webinaarien lisäksi kaksi koulutusta Älä eksy palveluviidakkoon  (28.9) ja Vaikuta asiakkaana – asiakasosallisuutta edistämässä! (26.10) striimataan, joten niihin voit osallistua etänä.

Lisätietoja Invalidiliiton koulutuksista löydät täältä >>
Webinaarit löydät täältä >>