Kolme lasta ui altaassa
10.5.2019
Vammaisliikunnan Tuki ry jakoi taloudellista tukea liikuntavammaisten henkilöiden liikuntaharrastuksiin.

Yhdistyksen tavoitteena on tukea erityisesti uudenlaista liikuntatoimintaa. Jaettava summa oli 22 700 €, joka jaettiin 27:lle vammaiselle henkilölle tai Invalidiliiton jäsenyhdistykselle. Tämän kevään suosituin kohde hakemuksille oli yhdistysten vesiliikunta. Hakemuksia tuli myös harvinaisempiin kohteisiin kuten para-agilityyn ja pyörätuolimiekkailuun. Yhdistykseltä voivat saada tukea Invalidiliiton jäsenyhdistykset ja heidän jäsenensä.

Vammaisliikunnan Tuki ry:n hallituksen muodostaa Invalidiliitto ry:n hallitus, joka on nimennyt erillisen avustustoimikunnan koordinoimaan avustusten jakoa ja avustuskohteiden valintaa.

Mika Saastamoinen puh. 044 7651 375, mika.saastamoinen@invalidiliitto.fi