Pöydällä kannettava tietokone, teemuki, vihko ja kynä. Käyttäjästä näkyvissä käsivarsi jossa kello, villatakkia ja sinistä puseroa. Kuvituskuva.
20.9.2021
Oletko mukana kuntapolitiikassa? Haluatko edistää yhdenvertaista ja esteetöntä Suomea? Invalidiliitto järjestää koulutusta paikallistason vaikuttajille ja toivoo nyt vinkkejä koulutusteemoiksi.

- Kannustimme Invalidiliiton jäsenyhdistyksiin kuuluvia henkilöitä ryhtymään kuntavaaliehdokkaaksi. Annoimme taustatukea muun muassa järjestämällä vaalien alla koulutuksia ja tarjoamalla keskustelukumppanuutta liiton omien kokeneiden kuntapoliitikkojen, mentorien, kanssa. Nyt kun vaalit on pidetty ja luottamushenkilöt valittu, jatkamme tietysti yhteydenpitoa, sanoo Invalidiliiton yhteiskuntasuhdejohtaja Laura Andersson.

Vastaamalla lyhyeen kyselyyn viimeistään 2.10. voit vaikuttaa siihen, millaisista kuntapolitiikkaan liittyvistä aiheista Invalidiliitto järjestää koulutusta.  Vastaa kyselyyn tämän linkin kautta.