Rantakuva ja kolme pientä kesäkuvaa
7.5.2019
Sairastuminen tai vamma aiheuttaa usein erilaisia haasteita arkeen ja ihmissuhteisiin. Kaipaatko tukea tai uusia näkökulmia omassa tilanteessasi?

Nyt on viime hetken mahdollisuus ilmoittautua ensi kesän sopeutumisvalmennuskursseille, joissa ilmoittautumisaika päättyy jo ensi viikolla!

• Parisuhde paremmaksi - parikurssi työssä oleville liikuntarajoitteisille

Miten nivoutuvat yhteen toisen puolison vamma tai sairaus ja parisuhde? Parikursseilla kommunikoidaan, etsitään vastauksia ja jaetaan kokemuksia. Tavoitteena on löytää uusia keinoja, jotka auttavat teitä rakentamaan  parisuhteestanne entistä toimivamman.

Kohderyhmä: Pariskunnat, joista toinen on fyysisesti vammainen tai sairastaa pitkäaikaissairautta. Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti henkilöille, jotka ovat työikäisiä ja/tai työelämässä mukana.
Aloitusjakso: 7.6.2019 - 9.6.2019
Toinen jakso: 5.9.2019 - 8.9.2019
Paikka: Kruunupuisto, Punkaharju
Viimeinen ilmoittautuminen 15.5.2019
Ilmoittautuminen ja lisätiedot >>

• Sopeutumisvalmennuskurssi fyysisesti vammaisille lapsille ja nuorille sekä heidän perheilleen

Kurssin tarkoituksena on yhdessä muiden samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa pohtia omia voimavaroja, löytää uusia ja ottaa niitä käyttöön omassa arjessaan.

Kohderyhmä: Kurssi on tarkoitettu liikuntarajoitteisille vammaisille tai harvinaista sairautta sairastaville lapsille ja nuorille sekä heidän perheilleen.
Ajankohta: 1.7.2019 - 5.7.2019
Paikka: Kankaanpään kuntoutuskeskus, Kankaanpää
Viimeinen ilmoittautuminen 17.5.2019
Ilmoittautuminen ja lisätiedot >>

Invalidiliiton sopeutumisvalmennuskurssit on tarkoitettu fyysisesti vammaisille ihmisille ja heidän läheisilleen. Osallistuminen on maksutonta eikä edellytä liiton jäsenyyttä.
Lue lisää kurssitarjonnasta ja ilmoittaudu mukaan >>