kuva reetta nenosesta

Reetta Nenonen, Juuka

Diagnoosi: Diplegia spastica

Olen 35-vuotias perheenäiti. Puhun seuraavista aiheista: vammaisuus, apuvälineet, esteettömyys, parisuhde, perhe, arki, harrastukset, koulutus ja opiskelu , työelämä, henkilökohtainen apu, seksuaalisuus.

Kokemuskoulutus | kokemusasiantuntijuus

Kokemuskoulutus- tai kokemusasiantuntijatoiminnassa hyödynnetään kokemustietoa eri alojen opetuksessa tai ammattilaisten täydennyskoulutuksessa. Yhä useammin kokemuskouluttajat ja -asiantuntijat osallistuvat myös sosiaali- ja terveysalalla palveluiden suunnitteluun ja kehittämiseen. He voivat olla mukana esimerkiksi työryhmissä, jossa kehitetään hoitopolkuja tai arvioidaan palveluja.

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää toimintakyvyltään erilaisten ja fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.