Hero image
piirroskuva webinaarista
Kirjoittanut Auli Tynkkynen 16.08.2018
Kaipaatko tietoa vammaispalveluista, esteettömyydestä, vammaisten autoiluun liittyvistä kysymyksistä, toimeentulosta, Invalidiliiton palveluista, YK:n vammaissopimuksesta tai yhdistystoiminnasta?

Näistä aiheista Invalidiliitto on tehnyt noin puolen tunnin mittaisia nettiluentoja/webinaareja, jotka ovat kaikkien kiinnostuneiden käytössä. Luennot löytyvät Invalidiliiton sivuilta. Sivulta löydät myös osallistumisohjeet sekä tulevien webinaarien teemat ja ajat. Live-webinaariin tulee ilmoittautua ennakkoon www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus -sivustolta. Ilmoittautuneet saavat sähköpostiinsa linkin ja voivat luennon jälkeen kysyä luennoitsijalta vielä tarkennuksia.

Syksyn webinaarien teemana on elinvoimaiset yhdistykset.  Käsiteltäviä aiheita ovat mm. elinvoimaisen yhdistyksen tunnuspiirteet, yhdistyksen talous ja varainhankinta, yhdistyssovittelu, Tule-klubit, ja Opintokeskus Siviksen palvelut.

Kotisohvalta voit osallistua myös Invalidiliiton verkkokursseille.  Uusimmalla verkkokurssilla opit tuntemaan rakennetun ympäristön esteettömyyteen liittyviä mahdollisuuksia, uuden esteettömyysasetuksen vaatimuksia ja niiden soveltamiseen liittyviä ohjeita. Edistä esteettömyyttä -verkkokurssi pidetään 5.11.-2.12.2018. esteettömässä Moodlessa. Kurssi soveltuu kaikille esteettömyydestä kiinnostuneille ja uutta esteettömyystietoa tarvitseville.  Ilmoittautua voit tästä >>

Invalidiliiton syksyn koulutuksista löydät tietoa www.invalidiliitto.fi/jarjestokoulutus
Koulutuskalenteri löytyy myös Invalidiliiton kotisivuilta.

Nähdään kursseilla!