Invalidiliiton blogeissa

Jenni Kuusela 18.10.2018

Suuri kiitos - vertaistukijoille!

Tänään 18.10 vietetään Kansainvälistä vertaistuen päivää (Global Peer Supporter Celebration Day), jonka ajatuksena on huomioida ja juhlistaa vertaistukijoiden tekemää arvokasta työtä. Päivää vietetään vuosittain lokakuun kolmantena torstaina. Invalidiliiton vertaistukitoiminnasta vastaavana työntekijänä haluan myös tänään kiittää Invalidiliiton koulutettuja vertaistukijoita.
Laura Andersson 16.10.2018

Kohtaamisista syntyy vahva muistijälki

Muistioita ja tausta-aineistoja tarvitaan vaikuttamistyössä, mutta mikään ei voita ihmisten keskinäisten kohtaamisten merkitystä. Tämä tuli jälleen kerran todistetuksi Invalidiliiton 80-vuotisjuhlakiertueella.
Jenni Kuusela 25.9.2018

Harvinaisia syksyn tapahtumia

Olen työskennellyt suunnittelijana Invalidiliiton Harvinaiset-yksikössä nyt reilut viisi kuukautta. Ensimmäisinä kuukausina aikaa meni niin harvinaisiin kuin erilaisiin toimijoihin ja verkostoihin tutustuessa sekä syksyn tapahtumia järjestellessä.
Auli Tynkkynen 4.9.2018

Kokemustieto vaikuttaa!

Sosiaali- ja terveydenhuollon kentällä ei voi enää välttyä kokemus-alkuisilta sanoilta. Hyvä niin! Kokemustietoa on hyödynnetty eri alojen opetuksessa tai ammattilaisten täydennyskoulutuksessa jo pitkään.
Auli Tynkkynen 16.8.2018

Tieto tulee sinun luoksesi!

Kaipaatko tietoa vammaispalveluista, esteettömyydestä, vammaisten autoiluun liittyvistä kysymyksistä, toimeentulosta, Invalidiliiton palveluista, YK:n vammaissopimuksesta tai yhdistystoiminnasta?