Pinssikeräys

Other ways to help image
alt=""

Pinssikeräys on Invalidiliiton jäsenyhdistyksille suunnattua keräystoimintaa.  Osallistumalla pinssikeräykseen lahjoittaja auttaa samalla kertaa paikallisesti ja valtakunnallisesti. Pinssimyynnillä kerätyistä varoista 45 % prosenttia kohdistuu paikallisyhdistyksen toimintaan ja 55 % Invalidiliiton valtakunnalliseen työhön vammaisten ihmisten hyväksi.

Tänä keväänä pinssikeräyksessä jatketaan syksyisten Onnenapila-pinssien myyntiä. Kansiossa on tuttuun tapaan 25 kpl pinssejä ja myyntiaikaa on toukokuun loppuun saakka.

Full width quote
Quote text
Pinssikeräys on helppo ja tehokas tapa hankkia varoja yhdistyksen toimintaan.
Donation steps
Ilmoita yhdistyksesi mukaan pinssikeräykseen
Step text

Tilaa veloituksetta yhdistykselle sopiva määrä pinssikansioita (25 pinssiä / kansio).  Tilauksen voit tehdä sähköpostitse varainhankinta@invalidiliitto.fi tai puhelimitse 044 7650510.

Kerää varoja
Step text

Valitse markkinointitapa. Perinteisesti esimerkiksi kauppojen eteiset ovat osoittautuneet hyviksi paikoiksi tehdä pinssimyyntiä. Myös yhdistyksen omat tapahtumat ovat oivia varainhankintatilaisuuksia. Vallitsevassa tilanteessa tulee kuitenkin suosia pinssikeräyksen toteuttamisessa ulkotapahtumia ja huomioida kulloinkin voimassa olevat turvallisuusohjeistukset.

Pinsseille ei ole määritetty hintaa, vaan ostaja saa päättää paljonko pinssistä lahjoittaa. Sopiva lahjoitus on noin 5 euroa / pinssi.

Keräyksen jälkeen
Step text

Laske montako pinssiä olette myyneet ja paljonko niistä tuli rahaa. Ilmoita lopputulos sekä yhdistyksen tilinumero Invalidiliiton varainhankintaan. Keräysluvan vaatimusten mukaisesti koko keräyssumma tilitetään Invalidiliitolle.

Invalidiliitto maksaa yhdistyksen tilille keräyspalkkiona 45 % kerätystä summasta.