Havainnekuva digitaalisten palveluiden vaikutuksesta ihmisten elämään.
2.6.2022
Invalidiliitto haluaa olla vetovoimainen yhteisö vammaisille henkilöille ja heidän läheisilleen, jäsenille, asiakkaille ja muille toiminnasta kiinnostuneille. Vastaa kyselyyn, jonka avulla kerätään tietoa tarpeista, unelmista, odotuksista ja ideoista.

Digitaalisuus ei korvaa kasvokkaisia kohtaamisia, mutta sitä kautta toimintaan voi osallistua matalalla kynnyksellä ja olinpaikasta riippumatta. Tavoitteena on löytää palveluideoita, joilla tuetaan vammaisten ja toimintaesteisten henkilöiden täysipainoista elämää ja osallisuutta.

Kesän aikana kerätään palveluideoita ja syksyllä mietitään, millaisilla teknisillä ja teknologisilla ratkaisuilla niitä voisi parhaiten toteuttaa. Kartoituksen tuloksena syntyy suunnitelma, joka toimii pohjana Invalidiliiton digitaalisten palveluiden kehittämisessä tulevina vuosina. Tämä on yksi Invalidiliiton toiminnan painopistealue.

Pääset vastaamaan kyselyn tästä Webropol-linkistä. Varaudu unelmoimaan ja kertomaan ajatuksia omasta elämästäsi ja arjestasi. Kyselyyn voi vastata anonyymisti 1.8. saakka. Jos haluat mukaan kehittämään palveluita yhdessä, vastaa myös viimeiseen kysymykseen ja anna yhteystietosi, jotta voimme lähettää tarkempaa tietoa. Henkilötietojasi käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti.

Vastaa kyselyyn tästä

Järjestämme seuraavat kehittämistyöpajat:

• ke 29.6. klo 16
  • pe 1.7. klo 13
  • ke 3.8. klo 11
  • ti 9.8. klo 16

Myös syksylle on luvassa erilaisia työpajoja. Näistä lisää tällä sivulla ja Invalidiliiton some-kanavissa.