kuva gunilla lindqvistista

Gunilla Lindqvist, Vantaa

Diagnoosi: Ehlers-Danlos oireyhtymä, yliliikkuvuus, kipukroonikko, kilpirauhasen vajaatoiminta

Urallani toimin asiantuntijana ilmailualalla, nykyisin olen työkyvyttömyyseläkkeellä.Harrastan matkailua, elokuvia, lukemista, vapaaehtoistyötä ja olen positiivinen ja sosiaalinen nainen.
Luennoidessani kerron alussa lyhyesti taustastani ns. terveestä ihmisestä vammaiseen. Sen jälkeen luento kohdistuu tilattuun aiheeseen, kohderyhmä huomioon ottaen.

Luennoin mielelläni sairaudestani, arjestani, pyörätuoleista ja muista apuvälineistäni, henkilökohtaisesta avusta, vertaistuesta, hyväksymisestä, haastavista asiakastilanteista jne.

Gunilla esittäytyy

Kokemuskoulutus | kokemusasiantuntijuus

Kokemuskoulutus- tai kokemusasiantuntijatoiminnassa hyödynnetään kokemustietoa eri alojen opetuksessa tai ammattilaisten täydennyskoulutuksessa. Yhä useammin kokemuskouluttajat ja -asiantuntijat osallistuvat myös sosiaali- ja terveysalalla palveluiden suunnitteluun ja kehittämiseen. He voivat olla mukana esimerkiksi työryhmissä, jossa kehitetään hoitopolkuja tai arvioidaan palveluja.

Järjestökoulutus

Koulutustemme tavoitteena on edistää toimintakyvyltään erilaisten ja fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien toteutumista arjessa. Tarjoamme kursseja, seminaareja, verkkokursseja, webinaareja sekä tilauskoulutusta eri kohderyhmille. Lisäämme tietoisuutta vammaisuudesta sekä ylläpidämme ja uudistamme järjestön toimintavalmiuksia.