Kehitysyhteistyö

Terveisiä Etiopiasta ja Vammaiskumppanuuden seminaareista Addiksessa

Vammaiskumppanuus ry järjesti parisen viikkoa sitten kaksi seminaaria Addis Abebassa, joihin osallistuin Invalidiliiton edustajana. Mukana oli myös etiopialaisen kumppanijärjestömme edustajat.

Laura Poussa

Vastaan Invalidiliiton kehitysyhteistyöstä ja kehitysyhteistyöhankkeista Sambiassa ja Etiopiassa.

Sambian Chongwessa kokoonnuttiin naisasioiden äärelle

Invalidiliiton kehitysyhteistyön kumppanijärjestö järjesti viime viikolla kolmepäiväisen seminaarin naisjäsenilleen Sambian Chongwessa.

Invalidiliiton kehitysyhteistyö mukana Maailma kylässä -festivaalilla

Invalidiliiton kehitysyhteistyö osallistuu Maalima kylässä -festivaalille Helsingin Kaisaniemessä 27. -28.5.2017.

Lue lisää tästä

Toiminta Etiopiassa

Etiopialainen kumppanijärjestömme DDI (Disability Development Initiative) on vammaisten henkilöiden itse perustama yhdistys ja sen tavoitteena on edistää liikuntavammaisten henkilöiden itsenäistä asemaa Etiopian pääkaupungissa Addis Abebassa.

Invalidiliitto koulutti esteettömyys-kartoittajia Addis Abebassa Etiopiassa

Ympäristön esteellisyys ja koulutusmahdollisuuksien sekä työn puute tuottavat haasteita liikuntavammaisille Etiopiassa.

Webinaarit

Tältä sivulta löydät linkit Invalidiliiton webinaarien tallenteisiin sekä tulevat webinaarit.
Helpoiten osallistuminen onnistuu tietokoneelta. Tällä hetkellä Googlen Chrome -selain on haastava, joten suosittelemme käyttämään muita selaimia.
Osallistuminen webinaariin livenä onnistuu mobiililaitteilla lataamalla Android laitteisiin Play kaupasta ja iPadiin ja iPhoneen App Storesta ilmainen Adobe Connect sovellus. Tallenteiden katsomiseen mobiililaitteilla tarvitset Puffin web browser selaimen, jonka voit ladata Play kaupasta ja App Storesta ilmaiseksi.

Lue lisää tästä