Nainen rollaattorin kanssa kerrostalon sisäänkäynnissä (kuvituskuva).
Sivulle on koottu videoita asuinrakennuksen sisäänkäynneitä. Videon jälkeen on kuvailuteksti videosta.

Luiska ja jälkiasennushissi (0:43)

Kuvailu: Alussa näkyy logo, jossa on teksti: ESKE, Invalidiliiton Esteettömyyskeskus. Seuraavaksi näkyy teksti: Luiska ja jälkiasennushissi. Nainen kävelee rollaattoria työntäen kerrostalon piha-alueella kertoen samalla taloon tehdystä remontista. Puhe on tekstitetty. Nainen kävelee luiskaa pitkin talon sisäänkäynnille, avaa oven ja menee sisälle. Hän jatkaa kohti hissiä, avaa hissin oven ja astuu sisään. Lopussa on Invalidiliiton sininen logo valkoisella taustalla.

Oviautomatiikka (0:37)

Kuvailu: Alussa näkyy logo, jossa on teksti: ESKE, Invalidiliiton Esteettömyyskeskus. Seuraavaksi näkyy teksti: Oviautomatiikka. Nainen menee sähköpyörätuolillaan kerrostalon sisäänkäynnille ja kertoo samalla käytössään olevasta ympäristöhallintalaitteesta. Puhe on tekstitetty. Nainen näppäilee matkapuhelintaan, ja ulko-ovi avautuu. Hän menee sisälle taloon. Lopussa on Invalidiliiton sininen logo valkoisella taustalla.

Takaisin ESKEn videot sivulle.