Logo, Esteetön Suomi -palkinto.
ESKEn virtuaaliset Esteettömyystreffit järjestettiin torstaina 20.1.2022. Treffeillä julkistettiin vuoden 2021 Esteetön Suomi -palkinnon voittaja ja kunniamaininnan saajat. Tilaisuuden tekstitetty tallenne ja esitykset ovat katsottavissa ja ladattavissa tältä sivulta.

Esteettömyyskonsultointia tarjoava, nuorten yrittäjien perustama Riesa Consultative Oy palkittiin vuoden 2021 Esteetön Suomi -palkinnolla. Kunniamaininnat myönnettiin esteettömän matkailun asiantuntija Sanna Kalmarille, joka pitää suosittua Palmuasema-blogia sekä Tuusulan asuntomessuilla esitellylle Villa Mikaelille, esimerkkinä innovatiivisesta ja esteettömästä pientalosuunnittelusta.

Esteetön Suomi -palkinto 2021 mediatiedote

Videossa on suomenkielinen tekstitys. Tekstityksen saa päälle aktivoimalla tekstityksen videoruudun oikeasta alalaidasta.

Tilaisuuden materiaalit

Invalidiliiton Esteettömyyskeskus ESKE ja Esteetön Suomi -palkinto