Invalidiliiton I-kanava

Invalidiliiton videot, podcastit ja webinaarit kertovat liiton toiminnasta, sen tarjoamista palveluista ja muista ajankohtaisista aiheista. I-studion videoissa esitellään liiton toimintaa ja sen tavoitteita tiiviisti lyhyissä videokatsauksissa. Podcasteissa Invalidiliiton nuoret aikuiset keskustelevat seksuaalisuudesta, ihmissuhteista ja elämästä yleensä. Webinaarien aiheina ovat mm. autoilu, sosiaaliturva ja kuntoutus sekä vammaispalvelulain mukaiset palvelut. Löydä sinulle sopivimmat sisällöt alta!

I-kanavan sarjat

Sarjan
Kuva microfonista, päällä lila suodin
Podcastit
Ihan sama? -podcast
Invalidiliiton Ihan sama? -podcastissa nuoret aikuiset keskustelevat elämän kutkuttavista aiheista. Pysy kuulolla. Podcast löytyy myös Suplasta, Spotifystä ja Apple podcasteista.
kameran linssi läheltä, päällä sininen suodin
Videot
iStudio
Invalidiliiton I-studiossa esitellään liiton toimintaa ja sen tavoitteita tiiviisti lyhyissä videokatsauksissa.
kuva näppäimistöstä ja kuulokkeista
Webinaarit: Autoilu
Autoilua koskevissa webinaareissa käsitellään autonhankinnan tukea ja pysäköintiä.
kuva läppäristä joiden päällä kuulokkeet
Webinaarit: Sosiaaliturva ja kuntoutus
Sosiaaliturvaa ja kuntoutusta koskevissa webinaareissa käsitellään kuntoutussuunnitelmaa, vammaisten aikuisten sosiaaliturvaa ja kuntoutusta sekä Kelan ja terveydenhuollon maksukattoja.
kuva läppäristä joiden päällä kuulokkeet
Webinaarit: Vammaispalvelulain mukaiset palvelut
Vammaispalvelulain mukaisia palveluja koskevissa webinaareissa käsitellään henkilökohtaista apua, kuljetuspalveluja, asunnon muutostöitä, palvelusuunnitelmaa sekä määrärahasidonnaisia ja subjektiivisia oikeuksia.