IT-lehti

IT-lehden toimintakalenterissa yhdistykset voivat ilmoittaa omista tapahtumista ja toiminnastaan. Henkilöuutisissa voi ilmoittaa yhdistyksen jäsenten merkkipäiviä ym. näiden luvalla.

Ilmoitukset toimitetaan osoitteeseen it-lehti@invalidiliitto.fi.  Yhdistykset voivat tarjota juttuja toiminnastaan ja tapahtumistaan Liittouutiset-sivuille. Juttuvinkkejä ja aiheita voi ehdottaa suoraan lehden toimitukseen.

Kirje jäsenmaksulaskun yhteydessä

Jos yhdistys käyttää liiton jäsenmaksupalvelua, on yhdistyksen mahdollista toimittaa jäsenkirje jäsenille jäsenmaksulaskun yhteydessä. Kirje saa olla maksimissaan yhden A4-arkin mittainen. Kirjeen sisältö toimitetaan liittoon vuoden vaihteessa.

Tekstiviestipalvelu

Tekstiviesti tavoittaa jäsenet! Yhdistysten on mahdollista lähettää Kilta-jäsenrekisteripalvelun kautta tekstiviestejä jäsenistölle. Viestiin mahtuu 160 merkkiä pitkä teksti. Hinta on 12 snt/viesti ja se laskutetaan yhdistykseltä jälkikäteen.

Kilta

Kilta jäsenrekisterillä yhdistys voi paitsi ylläpitää jäsenrekisteriä, mm. hakea tietyn ikäisten jäsenten yhteystiedot ja tulostaa näiden osoitetarrat. Kilta peruskäyttö on maksutonta. Yhdistys voi myös liittyä jäsenrekisteripalveluun, jolloin jäsenlaskutus tehdään liitossa.  Palvelu maksaa yhdistykselle vuodessa 0,76 euroa / laskutettava jäsen, ja se laskutetaan liitto-osuuden laskutuksen yhteydessä. Lisätietoa Kilta-rekisteristä ja jäsenrekisteripalvelusta.

Yhteyshenkilönä ja lisätietoja antaa em. asioissa jäsenrekisterinhoitaja jasenasiat@invalidiliitto.fi