piirretty kuvituskuva Kilta-rekisteristä.
Invalidiliitolla on käytössä Kilta-rekisterisovellus. Kilta-rekisterin avulla yhdistyksen on helppo pitää yllä jäsenluetteloa, tavoittaa jäsenistö ja lähettää heille viestejä ja ilmoituksia yhdistyksen asioista.

Rekisterisovellus löytyy osoitteesta https://kilta.invalidiliitto.fi, se on suojattu SSL-salauksella. Sovelluksen käyttö vaatii aina käyttäjätunnuksen ja salasanan. Rekisterin tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Rekisterin käyttöoikeus on yhdistyksille maksuton. Yhdistyskäyttäjillä on mahdollisuus pitää yllä yhdistyksensä jäsenluetteloa, he voivat lähettää jäsenilleen sähköpostia ja tekstiviestejä ja luoda osoitetarrat jäsenistöstään.

Oman yhdistyksen jäsenistä voi tehdä erilaisia raportteja perustuen esimerkiksi ikään, sukupuoleen ja syntymäaikaan. Jäsenistä on mahdollista luoda merkkipäivälistaus, jonka avulla syntymäpäiviä viettäviä jäseniä on helppo muistaa. Jäsenmaksupalvelussa olevat yhdistykset voivat myös laskuttaa jäseniään rekisterin kautta.

Käyttäjätunnukset yhdistyksille

Sovelluksen käyttöä varten tarvitaan oma käyttäjätunnus ja salasana. Yhdistyksen hallituksen tulee nimetä kirjallisesti Kilta-jäsenrekisterin käyttäjät (enintään kaksi/yhdistys). Käyttäjät täyttävät käyttäjäsopimuksen kahtena kappaleena, joista toinen jää yhdistykseen ja toinen toimitetaan Invalidiliittoon hallituksen päätöksen kanssa. Käyttäjätunnuksen päättymisestä tulee ilmoittaa.

Yhdistyksen käyttöoikeudet haetaan kirjallisesti Invalidiliiton pääkäyttäjältä jasenasiat@invalidiliitto.fi
Lisätietoja puh. 044 765 0667 Nina Kettunen.

Jäsenmaksupalvelu Kiltassa

Jäsenyhdistyksille on tarjolla maksullinen jäsenmaksupalvelu, joka perustuu Kilta-rekisteriin. Jäsenmaksupalveluun kuuluu:

• laskutus kerran vuodessa (mahdollisuus lisätä yhdistyksen jäsentiedote 1-2 sivua  laskutuksen mukaan)
  • yhden muistutuslaskun lähetys (n. 2-3 kuukauden kuluttua laskun eräpäivästä tai yhdistykseltä ilmoitus ennakkoon jos ei karhuta)
  • jäsenmaksujen tilitykset kuukausittain
  • jäsenluetteloiden toimitus ja tarrat pyydettäessä
  • Kilta-käyttäjien tuki

Jäsenmaksupalveluun uusina liittyvät yhdistykset voivat tilata täytettävän jäsenmaksupalvelusopimuksen Invalidiliiton pääkäyttäjältä, puh. 044 765 0667 tai jasenasiat@invalidiliitto.fi.

Liittyminen tulee tehdä 30. marraskuuta mennessä, jotta ehtii mukaan seuraavan vuoden jäsenmaksupalveluun. Palvelumaksun suuruus on 0,95 € laskutettava jäsen.