Kilta-jäsenrekisteri

Liitollamme on internetin kautta käytettävä Kilta-rekisterisovellus. Sovelluksen käyttö vaatii aina käyttäjätunnuksen ja salasanan. Salasanat ja käyttäjätunnukset haetaan kirjallisesti Invalidiliiton pääkäyttäjältä.

Rekisterisovellus löytyy osoitteesta https://kilta.invalidiliitto.fi, se on suojattu SSL-salauksella. Sovelluksen käyttö vaatii aina käyttäjätunnuksen ja salasanan. Rekisterin tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja henkilötietolain mukaisesti. Rekisterissä on erilaisia käyttäjäryhmiä ja käyttöoikeuksia.

jäsenyhdistyksillämme on mahdollisuus hakea rekisterin käyttöoikeutta. Käyttöoikeus on ilmainen. Yhdistyskäyttäjillä on mahdollisuus pitää yllä yhdistyksensä jäsenluetteloa, he voivat lähettää jäsenilleen sähköpostia ja tekstiviestejä ja luoda osoitetarrat jäsenistöstään.

Oman yhdistyksen jäsenistä voi tehdä erilaisia raportteja, perustuen esimerkiksi ikään, sukupuoleen ja syntymäaikaan. Jäsenistä on mahdollista luoda merkkipäivälistaus, jonka avulla syntymäpäiviä viettäviä jäseniä on helppo muistaa.

Jäsenmaksupalvelu Kiltassa

Jäsenyhdistyksille on tarjolla maksullinen jäsenmaksupalvelu, joka perustuu Kilta-rekisteriin. Jäsenmaksupalveluun kuuluu

• jäsenen perustietojen rekisteröinnin liiton Kilta-jäsenrekisterissä
  • jäsenmaksulaskutuksen hoidon kerran vuodessa
  • jäsenmaksujen tilitykset yhdistyksille kuukausittain
  • yksi perintälaskukierros vuodessa, yhdistys päättää ajankohdan
  • IT-lehden osoitteiston hoitaminen
  • jäsenluetteloiden toimitus
  • yhdistyksen jäsenten osoitetarrat
  • jäsenmaksuraportti maksamattomista jäsenmaksuista.

Jäsenmaksupalveluun uusina liittyvät yhdistykset voivat ilmoittautua mukaan ottamalla yhteyttä keskustoimistolle, yhteyshenkilö Paula Partanen, puh. 044 765 0667 paula.partanen@invalidiliitto.fi.

Liittyminen pitää tehdä 31. tammikuuta mennessä, jotta ehtii mukaan kuluvan vuoden jäsenmaksupalveluun. Palvelumaksun suuruus 0,76 senttiä jäseneltä. Jäsenmaksulasku on viitepankkisiirto. Viitteelliset maksut päivittyvät automaattisesti jäsenrekisteriin konekielisen pankkiyhteyden kautta. Kaikki jäsenmaksut kulkevat saman pankkitilin kautta. Viitenumeron käyttäminen on erittäin tärkeää!

Ohje Kiltan käyttöön (pdf)