Kilta-jäsenrekisteri

Liitollamme on internetin kautta käytettävä Kilta-rekisterisovellus. Kilta-rekisterin avulla yhdistyksen on helppo pitää yllä jäsenluetteloa, tavoittaa jäsenistö ja lähettää heille viestejä ja ilmoituksia yhdistyksen asioista.

Sovelluksen käyttö vaatii aina käyttäjätunnuksen ja salasanan. Salasanat ja käyttäjätunnukset haetaan kirjallisesti Invalidiliiton pääkäyttäjältä.

Rekisterisovellus löytyy osoitteesta https://kilta.invalidiliitto.fi, se on suojattu SSL-salauksella. Sovelluksen käyttö vaatii aina käyttäjätunnuksen ja salasanan. Rekisterin tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja rekisterin tietoja käsitellään luottamuksellisesti EU:n tietosuoja-asetuksen (2016/679) mukaisesti. Rekisterin käyttöoikeus on ilmainen.  Yhdistyskäyttäjillä on mahdollisuus pitää yllä yhdistyksensä jäsenluetteloa, he voivat lähettää jäsenilleen sähköpostia ja tekstiviestejä ja luoda osoitetarrat jäsenistöstään.

Oman yhdistyksen jäsenistä voi tehdä erilaisia raportteja, perustuen esimerkiksi ikään, sukupuoleen ja syntymäaikaan. Jäsenistä on mahdollista luoda merkkipäivälistaus, jonka avulla syntymäpäiviä viettäviä jäseniä on helppo muistaa.

Jäsenmaksupalvelu Kiltassa

Jäsenyhdistyksille on tarjolla maksullinen jäsenmaksupalvelu, joka perustuu Kilta-rekisteriin. Jäsenmaksupalveluun kuuluu:

• laskutus kerran vuodessa (pääsääntöisesti maaliskuussa)
  • yhden muistutuslaskun lähetys (toukokuussa tai yhdistykseltä ilmoitus ennakkoon jos ei karhuta)
  • jäsenmaksujen tilitykset
  • jäsenluetteloiden toimitus ja tarrat pyydettäessä
  • Kilta-käyttäjien tuki

Jäsenmaksupalveluun uusina liittyvät yhdistykset voivat ilmoittautua mukaan ottamalla yhteyttä liiton pääkäyttäjään, puh. 044 765 0667 tai jasenasiat@invalidiliitto.fi

Liittyminen pitää tehdä 31. tammikuuta mennessä, jotta ehtii mukaan kuluvan vuoden jäsenmaksupalveluun. Palvelumaksun suuruus 0,75 senttiä jäseneltä.

Kilta-rekisterin kuvallisia käyttöohjeita päivitetään parhaillaan. Uudet ohjeet tuodaan tälle sivulle heti niiden valmistuttua.

Lisätietoa jäsenrekisteristä sekä yhdistyksen Kilta-käyttäjien tehtävistä saatavissa allaolevasta tiedostosta: