Kaksi tummaihoista naista halaa
2.5.2018
Invalidiliiton kehitysyhteistyö Sambiassa ja Etiopiassa on taas esillä Maailma Kylässä festivaaleilla 26.–27.5.2018 Mahdollisuuksien tori -teltassa Helsingin Kaisaniemessä. Löydät meidät paikasta B147.

Tule tutustumaan vammaisten naisten ja vammaisten ihmisten perheiden tukemiseen Sambian maaseudulla ja siihen, kuinka esteettömyyttä pyritään kehittämään Etiopian pääkaupungissa Addis Abebassa.

Osastollamme on myös kilpailu, jossa on palkintona afrikkalainen bamburunkoinen polkupyörä.

Maailma Kylässä -festivaaleilla esittäytyy viikonlopun aikana noin 400 kansalaisjärjestöä, oppilaitosta, viranomaista ja yritystä.

Lisätietoa: Laura Poussa, Invalidiliitto, kansainvälisten asioiden koordinaattori, laura.poussa@invalidiliitto.fi, 044 765 0662