Kaksi tummaihoista naista halaa
13.5.2019
Invalidiliiton kehitysyhteistyö Sambiassa ja Etiopiassa on taas esillä Maailma Kylässä festivaaleilla 25.–26.5.2019 Mahdollisuuksien tori -teltassa Helsingin Kaisaniemessä. Löydät meidät paikasta B156.

Invalidiliiton kehitysyhteistyö on osa Vammaiskumppanuusohjelmaa, jota ulkoasiainministeriö tukee.

Tule tutustumaan, kuinka esteettömyyttä pyritään kehittämään Etiopian pääkaupungissa Addis Abebassa ja kuinka vammaisia naisia ja vammaisten ihmisten perheitä tuetaan Sambian maaseudulla.

Osastollamme on myös kilpailu, jossa on palkintona liput esteettömille Flow festivaaleille tai vaihtoehtoisesti Linnanmäelle.

Maailma Kylässä -festivaaleilla (la 11–21 ja su 11–19) esittäytyy viikonlopun aikana yli 400 erilaista näytteilleasettajaa.