Rock Campin mainos
8.4.2024
Kiinnostaako sinua soittaminen, laulaminen, tuotanto, tai mikä tahansa musiikkiin liittyvä? Jos vastasit kyllä, niin Seitti Rock Camp on just sulle!

Seitti järjestää 24-25.5 Rock Camp ry:n kanssa yhteistyössä musiikkiviikonlopun Tampereella. Leiripaikkana on Tampereen kaupungin Monitoimitalo 13 ja majoitus on Sokos Hotel Ilveksessä Ohjelmassa on soitonopetusta, bändiopetusta ja muuta musiikkiin liittyvää. Opettajina toimii Rock Campin valmentajat Children of Bodomin ex-kitaristi Alexander Kuoppala ja Spiritus Mortiksen Kimmo Perämäki. Perjantaina myös luvassa Kari Ollin soitinrakennusklinikka.

Hae mukaan! https://tinyurl.com/SeittiRock

Leiri on suunnattu eri tavoin fyysisesti vammaisille ja pitkäaikaissairaille 18-29v nuorille. Leiri on esteetön ja käytössä on turvallisen tilan periaatteet.

Kerro hakulomakkeella mitkä soittimet ja instrumentit kiinnostavat sinua. Valitse maksimissaan 2 soitinta. Teemme kyselyn selvittääksemme mitkä aiheet kiinnostavat teitä. Rock Camp Ry räätälöi ohjelman Seitille juuri toiveiden mukaisesti. Täytä tietosi lomakkeelle ja perustele miksi just sinut pitäisi valita mukaan leirille.

Leirille on rajoitettu määrä paikkoja joten hae mukaan huippuun tapahtumaan! Mukaan valituille ilmoitetaan sitä mukaan, kun tulee hyviä hakemuksia, perustele siis hyvin. Viimeinen hakupäivä Rock Campille on 10.5

Viikonlopun hinta on 20€, pitäen sisällään opetuksen, majoituksen ja ruokailut. Matkojen omavastuu on 30€, jonka ylittävältä osalta maksetaan kuitteja vastaan viikonlopun jälkeen.

Mukana viikonlopussa on yleisavustaja, joka voi auttaa pikkuasioissa (esim. ruokien kantaminen). Jos tarvitset enemmän apua, niin otathan mukaan oman henkilökohtaisen avustajan.

Luvassa on taas huippua #seittimeininkii !

Lisätietoja saat Seitin nuorisotyön suunnittelijalta Kalle Jokiselta, puh. 040 7388089 tai sähköpostitse kalle.jokinen@invalidiliitto.fi