Korotettu katsomo festareilla (kuvituskuva).
Kurssilla opit miten kehittää minkä tahansa toiminnan saavutettavuutta ja sitä kautta ihmisten yhdenvertaisia mahdollisuuksia toimia yhteiskunnassa. Tunnistat kehittämismahdollisuuksia käytännön tilanteissa ja tiedät miten toimia. Opit tuntemaan taustalla vaikuttavia lakeja ja säädöksiä.

Aika: 23.10.-26.11.2023

Paikka: Verkossa.

Kohderyhmä: Verkkokurssi on tarkoitettu kaikille saavutettavuudesta kiinnostuneille ja saavutettavuustietoa tarvitseville.

Hinta: Maksuton Invalidiliiton jäsenille, vammaisneuvoston tai ESKEn verkoston jäsenet sekä Yhdenvertaisen kulttuurin puolesta ry:n jäsenjärjestöjen henkilökunta 40 €, muut 80 €.

Ilmoittautuminen: 9.10.2023 mennessä Invalidiliiton koulutuskalenterin kautta. Kurssille otetaan noin 25 opiskelijaa.

Lisätietoja:
Esteettömyysasiantuntija Ari Kurppa, ari.kurppa@invalidiliitto.fi tai
p. 050 430 7268.

Edistä saavutettavuutta -verkkokurssi

Saavutettava toiminta antaa kaikille ihmisille mahdollisuuden olla asiakkaana, osallistua, vaikuttaa tai päästä työntekijäksi. Verkkokurssin sisältö auttaa tekemään palveluista, viestinnästä ja toimintaympäristöistä yhdenvertaisemmin saavutettavia.