kuvituskuva.
Huom. Tapahtuma peruttu vähäisen ilmoittautujamäärän takia.
Liikunnallinen tapahtuma perheille Koivukankareen merellisissä maisemissa luonnon helmassa.

Huom. Tapahtuma peruttu vähäisen ilmoittautujamäärän takia.

Aika: la 27.5.2023 klo 13-17
Tapahtumaan voi osallistua joustavasti omien aikataulujen puitteissa.
Paikka: Turun Seudun Invalidien lomakylä Koivukankare (Munkkentie 251, Kuusisto, Kaarina).
Saavutettavuus Föli-paikallisliikenteellä. Alueella on pysäköintitilaa.
Uudenkaupungin vammaisneuvosto selvittää myös mahdollisuutta esteettömään yhteiskuljetukseen. Jos yhteiskuljetus järjestyy, kyytiin mahtuu rajallinen määrä matkalaisia.

Kohderyhmä: lounaissuomalaiset perheet, joissa vammainen perheenjäsen.
Hinta: Maksuton.

Ilmoittaudu klikkaamalla tästä lomakkeelle viimeistään 15.5.2023

Koivukankareen merellisissä maisemissa, luonnon helmassa luvassa soveltavan liikunnan lajikokeiluja ja välineitä sekä muita toimintarasteja. Koivukankareella on myös uimaranta, joten rohkeimmat pääsevät halutessaan kokeilemaan alkukesän vesiä. Mahdollisuus grillata ja paistaa lettuja. Lapsille jaossa Helppo liikkua -saippuakuplia ja -ilmapalloja.

Tapahtuma on osa Suomen Paralympiakomitean ja Invalidiliiton Välineellä on väliä -kiertuetta ja Invalidiliiton Helppo Liikkua -viikkoa. #iLoStuPerhepäivä #VälineelläOnVäliäKiertua #HelppoLiikkua

Menossa mukana Invalidiliiton Lounais-Suomen aluetoiminta ja Harvinaiset-yksikköParalympiakomitea/SOLIA ja Turunseudun kenttäurheilijat sekä Turun Seudun Invalidit, Vakka-Suomen Invalidit, Rauman Invalidit, Raision seudun Invalidit, Suomen Marfan yhdistys ja AH-potilaat ry.

Lisätietoja: järjestöasiantuntija Sanna Leppäjoki-Tiistola
puh. 044 765 0579, sanna.leppajoki-tiistola@invalidiliitto.fi