Harvinaislapset ja lautaset
Tapaaminen on suunnattu perheille, joissa alakouluikäisellä lapsella on harvinainen sairaus tai vamma.

Tervetuloa alueelliseen tapaamiseen Lempäälään, jossa harvinaisperheet tapaavat lauantaina 14.11.2020 klo 12-17 Kulttuurikeskus PiiPoossa. Tutustumme toisiin harvinaisperheisiin iloisissa merkeissä, keskustelemme ja jaamme hyviä neuvoja arkeen.

Aikuisten teemana on arjen voimavarojen tukeminen ja harvinaissairauden tuomien tuntojen jakaminen. Ohjelman alustaa ratkaisukeskeinen terapeutti ja työnohjaaja Sirpa Mäkinen, jolla on pitkä kokemus kuntoutujien sekä lapsiperheiden kanssa työskentelystä. Aikuisten ohjelman aikana  lapsille on järjestetty omaa ohjattua toimintaa leikin ja kulttuuripajojen merkeissä. PiiPoo on esteetön ja ihana paikka, jossa lapset viihtyvät. Tapaamiseen sisältyy lounas ja välipala.

Tapaaminen on maksuton ja mukaan mahtuu rajallinen määrä osallistujia. Huomioimme koronatilanteen tilaisuuden järjestelyissä ja tilaisuus on mahdollista siirtää verkkoon vanhemmille suunnatuksi luennoksi, mikäli tilanne sen vaatii.

Aika: lauantaina 14.11 klo 12-17

Paikka: Kulttuurikeskus PiiPoo, Ideapark Lempäälä tai verkossa