Harvinaislapset ja lautaset

Pirkanmaan harvinaisperheiden tapaaminen

Tapaaminen on suunnattu perheille, joissa alakouluikäisellä lapsella on harvinainen sairaus tai vamma.

Tervetuloa alueelliseen tapaamiseen Lempäälään, jossa harvinaisperheet tapaavat lauantaina 14.11.2020 klo 12-17 Kulttuurikeskus PiiPoossa. Tutustumme toisiin harvinaisperheisiin iloisissa merkeissä, keskustelemme ja jaamme hyviä neuvoja arkeen.

Aikuisten teemana on arjen voimavarojen tukeminen ja harvinaissairauden tuomien tuntojen jakaminen. Ohjelman alustaa ratkaisukeskeinen terapeutti ja työnohjaaja Sirpa Mäkinen, jolla on pitkä kokemus kuntoutujien sekä lapsiperheiden kanssa työskentelystä. Aikuisten ohjelman aikana  lapsille on järjestetty omaa ohjattua toimintaa leikin ja kulttuuripajojen merkeissä. PiiPoo on esteetön ja ihana paikka, jossa lapset viihtyvät. Tapaamiseen sisältyy lounas ja välipala.

Tapaaminen on maksuton ja mukaan mahtuu rajallinen määrä osallistujia. Huomioimme koronatilanteen tilaisuuden järjestelyissä ja tilaisuus on mahdollista siirtää verkkoon vanhemmille suunnatuksi luennoksi, mikäli tilanne sen vaatii. Voit ilmoittautua myös mikäli olet kiinnostunut tapaamisen siirtämisestä verkkotapaamiseksi, mainitse tällöin asiasta avoimessa kommenttikentässä, niin osaamme ottaa huomioon kiinnostuksesi tapaamisesta.

Aika: lauantaina 14.11 klo 12-17

Paikka: Kulttuurikeskus PiiPoo, Ideapark Lempäälä tai verkossa

Tapaamiseen on sähköinen ilmoittautuminen. Tarkempi ohjelma lähetetään ilmoittautuneille, ilmoittauttaudu 5.11 mennessä.