Taksikyltti
Tilaisuudessa keskustellaan kuljetuspalveluiden rakenteellisista epäkohdista ja mitä taksien saatavuudelle pitäisi tehdä.

Keskustelussa mukana Invalidiliiton liittohallituksen puheenjohtaja Pirkko Kuusela, Rovaniemen vammaisneuvoston puheenjohtaja Minna Muukkonen, erityisasiantuntijat Jaana Viemerö Hyvinvointialueyhtiö Hyvil Oy:tä ja Olli Jylhä Kuntaliiton julkisten hankintojen neuvontayksiköstä,  laki- ja neuvontapalveluiden päällikkö Jenni Salonen Taksiliitosta sekä vastaava koordinaattori  Virve Karhu Pohjoisen YTA- hyvinvointialueiden yhteisen matkapalvelukeskuksen valmisteluhankkeesta​​​ .

Ajankohtaista vammaispolitiikassa -verkkokeskusteluissa käsitellään ajankohtaisia, vammaisten ihmisten arkeen liittyviä aiheita. Tavoitteena on lisätä vuoropuhelua jäsenistön ja muiden vammaispolitiikasta kiinnostuneiden tahojen kanssa.

Aika: 21.2.2023 klo 16.00-18.00

Paikka: Verkossa

Ilmoittautuminen: 19.2. mennessä koulutuskalenterin kautta.
Ilmoittautuessasi saat muistutuksen ja linkin sähköpostiisi päivää ennen tilaisuutta.
Voit myös osallistua tilaisuuteen alla olevan linkin kautta.

Lisätietoja: koulutussuunnittelija Auli Tynkkynen, p. 040 778 8690 tai auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi

Tilaisuus on maksuton.

Microsoft Teams -kokous

Liity tietokoneella, mobiilisovelluksella tai kokoustilan laitteella