Äänestyslippu ja uurna, taustalla Euroopan kartta ja EU-tähdet
Millaiset ovat parlamentin vaikuttamismahdollisuudet? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota omaa äänestyspäätöstä tehdessä? Mitä EU voi tehdä vammaisten ihmisten aseman parantamiseksi?

Aiheesta keskustelevat Euroopan parlamentin jäsenet Miapetra Kumpula-Natri (sd) ja Nils Torvalds (rkp) sekä Vammaisfoorumin puheenjohtaja Veera Florica Rajala. Keskustelua johdattelee Invalidiliiton yhteiskuntasuhdejohtaja Laura Andersson.

Lue tästä Invalidiliiton EU-vaalitavoitepaperi.

Ajankohtaista vammaispolitiikassa verkkokeskustelutilaisuuksiin ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet. Tilaisuuksissa käsitellään ajankohtaisia, vammaisten ihmisten arkeen liittyviä aiheita. Tavoitteena on lisätä vuoropuhelua jäsenistön ja muiden vammaispolitiikasta kiinnostuneiden tahojen kanssa.

Aika: 28.5.2024 klo 17-18

Paikka: Teams

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 27.5.mennessä koulutuskalenterin kautta, jolloin saat muistutuksen webinaarista sähköpostiisi .

Invalidiliiton kaikissa koulutuksissa ja tapahtumissa noudatamme turvallisen tilan ohjeita. Niillä haluamme luoda rakentavaa ja toisia kunnioittavaa keskustelua sekä avointa ilmapiiriä.

Voit osallistua tilaisuuteen myös suoraan alla olevan linkin kautta.

Microsoft Teams

Liity kokoukseen nyt

Lisätietoja: koulutussuunnittelija Auli Tynkkyseltä, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi,
p. 040 778 8690.