Kuvakollaasi ihmisistä ulkoilemassa ja sisällä
Tilaisuudessa keskustellaan Invalidiliiton osallisuusbarometrista, Vammaisten henkilöiden oikeuksien neuvottelukunnan VANE:n raportista ”Epävarmuutta ja vaihtelevaa osallisuutta -selvitys ihmisoikeuksien toteutumisesta vammaisten ihmisten arjessa” sekä Terveyden ja hyvinvointilaitoksen THL:n tutkimuksesta ”Vammaisuus ja haavoittuvuus: Näkymät hyvinvointialueiden dokumenteissa vuodelle 2023”.

Tutkimusten tuloksia avaavat Invalidiliiton tutkimusjohtaja Sinikka Hiekkala, KT ,dosentti Reetta Mietola Helsingin yliopistosta sekä vieraileva tutkija Maria Valtokari THL:n Vammaisuus yhteiskunnassa -tiimistä.  Keskustelua johdattelevat Invalidiliiton asiantuntijat Anne Mäki ja Ylva Krokfors.

Aika: 8.2.2024 klo 17-19

Paikka: Teams

Kohderyhmä: Kaikki kiinnostuneet

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 6.2. mennessä koulutuskalenterin kautta, jolloin saat muistutuksen sähköpostiisi .
Ilmoittautuessasi ja osallistuessasi webinaariin sitoudut Invalidiliiton turvallisen tilan ohjeisiin.

Voit osallistua tilaisuuteen myös suoraan alla olevan linkin kautta.

Microsoft Teams -kokous

Liity tietokoneella, mobiilisovelluksella tai kokoustilan laitteella

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätietoja: koulutussuunnittelija Auli Tynkkyseltä, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690.