Vammaisia nuoria rivissä, pyörätuolissa, kävelykepin kanssa ja ilma apuvälineitä.
Jatketaan keskustelua muutoksista liikuntavammaisten ja harvinaissairaiden lasten ja nuorten arjen palveluissa.

Keskustelua johdattaa Invalidiliiton sosiaali- ja terveyspoliittinen asiantuntija Ylva Krokfors.

Ajankohtaista vammaispolitiikassa verkkokeskustelutilaisuuksiin ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet. Tilaisuuksissa käsitellään ajankohtaisia, vammaisten ihmisten arkeen liittyviä aiheita. Tavoitteena on lisätä vuoropuhelua jäsenistön ja muiden vammaispolitiikasta kiinnostuneiden tahojen kanssa.

Aika: 22.5.2024 klo 17-19

Paikka: Teams

Kohderyhmä: Kaikki kiinnostuneet

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 20.5.  mennessä koulutuskalenterin kautta, jolloin saat muistutuksen sähköpostiisi .
Ilmoittautuessasi ja osallistuessasi webinaariin sitoudut Invalidiliiton turvallisen tilan ohjeisiin.

Voit osallistua tilaisuuteen myös suoraan alla olevan linkin kautta.

Microsoft Teams -kokous

Liity tietokoneella, mobiilisovelluksella tai kokoustilan laitteella

Liity kokoukseen napsauttamalla tästä

Lisätietoja: koulutussuunnittelija Auli Tynkkyseltä, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi, p. 040 778 8690.