Tämä koulutus antaa tietoa yhdistyksille siitä, miten ne voivat hyödyntää Sopivaa työtä kaikille -digitaalista keikkatyöalustaa ja palkata sen kautta keikkatyöntekijän yhdistykseen.

Aika: 19.4. klo 16–18

Paikka: Verkossa Teamsin välityksellä.

Kohderyhmä: Yhdistykset

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: viimeistään 18.4. sähköisen lomakkeen kautta.

Kouluttajat: Invalidiliiton, Neuroliiton ja Lihastautiliiton asiantuntijat

Lisätietoa: Sinikka Winqvist, asiantuntija, työelämä ja yrittäjyys, Invalidiliitto, sinikka.winqvist@invalidiliitto.fi

Yhdistykset voivat hyödyntää Sopivaa työtä kaikille -digitaalista keikkatyöalustaa helpolla tavalla yhdistysten työtehtävissä. Tällaisia tehtäviä voivat olla esim. nettisivujen päivitys, tiedotteiden tekeminen, jäsenrekisterin päivitys, postitukset, tapahtumien järjestäminen. Yhdistys voi rekisteröityä työtehtävän tilaajaksi keikkatyöalustalle, jonka jälkeen Work Pilots Oy hoitaa palkanmaksun ja siihen liittyvät velvoitteet. Lähde mukaan – jo yksi keikka edistää vammaisten henkilöiden työllistymistä.

Kouluttajina toimivat Invalidiliiton, Neuroliiton ja Lihastautiliiton asiantuntijat. Mukana myös Work Pilots Oy:n edustaja.