Kuudesta kuvasta muodostettu kollaasi, jonka keskellä lukee Sisä-Suomi vaikuttaa. Kuvissa taksi Kelan edessä, muistilapulla #sote, iäkäs mieshenkilö, pyörätuolitunnuksen päällä kokousnuija, megafoniin puhuva nuori nainen ja pino setelirahaa.
Millä tavoin yhdistystoimijoiden kannattaa lähestyä päättäjiä? Entä minkälaisiin esteettömyystekoihin yhdistyksenne on aikeissa tänä vuonna ryhtyä? Yksi vaihtoehto on kutsua päättäjät mukaan Helppo liikkua -viikon tapahtumiin toukokuussa. Tässä Sisä-Suomen vaikuttajaillassa ideoimme vaikuttavia esteettömyystekoja. Tervetuloa mukaan!

Sisä-Suomen vaikuttajailta torstaina 24.2. kello 15–17

Kevään toisessa vaikuttajaillassa keskustelemme yhteistyöstä päättäjien kanssa sekä siitä, millä tavoin yhdistystoimijat voivat edistää esteettömyyttä omassa yhdistyksessään ja paikkakunnallaan.

Kutsuvieraina:

Ville Rautiainen, poliitikko Saarijärveltä, Keski-Suomen aluevaltuuston varajäsen, Invalidiliiton hallituksen jäsen

Ari Kurppa, esteettömyysasiantuntija, Esteettömyyskeskus ESKE, Invalidiliitto ry

Liity vaikuttajailtaan tämän linkin kautta.

Sisä-Suomen vaikuttajaillat ovat kaikille kiinnostuneille avoimia ja maksuttomia. Illat järjestetään verkkotapaamisina Teams-sovelluksella. Tapaamisiin ei tarvitse ilmoittautua.

Olet tervetullut myös muihin kevään 2022 vaikuttajailtoihin!

17.3. Sisä-Suomen liittovaltuutettujen tapaaminen

7.4. Keski-Suomen sote-ilta, kutsuvieraina aluevaltuutettuja

5.5. Pirkanmaan sote-ilta, kutsuvieraina aluevaltuutettuja

19.5. Yhdistysten Helppo liikkua -tapahtumat

Vaikuttajailloista on tulossa tapahtumat Invalidiliiton tapahtumakalenteriin.

Kysy lisää!

Milla Ilonen, Sisä-Suomen järjestöasiantuntija